Q&A chatbot je virtuální asistent, který umí zodpovědět nejčastější dotazy od zákazníků (chatujících). Chatbot je naučený na různá témata, na která lze odpovědět obecně. Například jak postupovat v případě reklamace, vrácení, výměny, a podobně.

Chatbot funguje následovně: 

  • v případě že chatbot v textu dotazu toto téma identifikuje, automaticky dotaz sám odpoví a ověří si u chatujícího, zda byla odpověď dostačující
  • pokud odpověď nezná (nespadá do naučených témat) předá komunikaci na operátora chatu.

Díky němu, se vašim operátorům uvolní ruce, aby se mohli plně věnovat náročnějším dotazům. 

V SupportBoxu vám rádi s nastavením Q&A chatbota pomůžeme. Stačí si domluvit schůzku s naší expertkou na chatboty Luckou Roženskou, která vám vše vysvětlí a nastaví. Schůzku si můžete rezervovat zde: https://calendly.com/lucie-rozenska

Před samotnou schůzkou si promyslete, jaké oblasti nejčastějších dotazů (témata) by měl chatbot umět zodpovědět. Doporučujeme podívat se do vašich FAQs, nebo se zeptat operátorů chatu, jaké dotazy zodpovídají nejčastěji a zda se na ně dá obecně odpovědět. Například doprava zdarma, vrácení zboží, neuskutečněná platba a tak dále.

Pokud si nevíte rady, máme pro vás připravených 20 nejčastějších témat, která jsme identifikovali napříč e-shopy. Pro začátek tedy budete moci vybrat z nich, a na základě fungování chatbota, přidávat další.