Lucy AI vám pomáhá při vyřizování e-mailových zpráv mnoha způsoby. Lucy AI umí například navrhnout odpověď, rozšířit ji, změnit tonalitu nebo vaší reakci kompletně přeložit do jiného jazyka. 

Mimo to umí Lucy AI také dohledat informace o objednávce a navrhnout vám odpověď na dotazy týkající se stavu objednávky do e-mailu

Níže v návodu si ukážeme, jak si tuto funkci nastavit a jak funguje. 

Nastavení odpovědí na stav objednávky

V první řadě bude potřeba mít povolené využívání AI v SupportBoxu. Pokud jste tak ještě neučinili, postupujte podle tohoto návodu.

Dále klikněte v pravém spodním rohu na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde si přejete funkci aktivovat. 

Nyní se proklikněte do záložky Lucy AI.

Dále na stránce najděte Stav objednávky a proklikněte se do Nastavení

Zobrazí se vám dvě pole, která bude nutné vyplnit. 

  • Call back URL – zde je potřeba doplnit URL adresu vašeho PHP skriptu, který nám předá informace o stavu objednávky. Informace dohledáváme pomocí paramterů GET a konkrétně email a orderId. OrderId může být i null. V každém případě by se měla vždy vrátit ta poslední (nejnovější) objednávka daného zákazníka. 

    Formát dat, který očekáváme:
    {"id":"00012345","sum":1000,"paid":true,"status":"processing","currency":"Kč","orderDate":"2024-04-12","deliveryDate":"2024-04-28"}

  • Bezpečností token – bezpečnostní token se posílá v HTTP hlavičce authorization ve formátu „Basic“. Ukázkový skritp najdete na URL → http://supportbox.cz/download/universal.zip.

Odpovědi na stav objednávky v praxi 

Jakmile budete mít připravený a nastavený skript, můžete začít funkci obratem využívat. 

Stačí si otevřít detail e-mailového ticketu, kde se vás zákazník ptá na stav objednávky, kliknout na ikonu Lucy IA a poté zvolit možnost Navrhnout odpověď na základě stavu objednávky.


Lucy vám hned navrhne odpověď pro zákazníka na základě získaných dat k objednávce.

Jakmile bude odpověď připravená, vložíte ji do textového pole pro odpověď kliknutím na tlačítko Použít návrh.

Tímto máte odpověď hotovou na pár kliknutí a můžete ji rovnou zákazníkovi odeslat. 

Kredity 

Za každý jeden návrh vám budou účtovány 3 kredity (1 kredit = 1 Kč).

V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@supportbox.cz. Rádi vše vyjasníme.