Lucy AI vám pomáhá při vyřizování e-mailových zpráv mnoha způsoby. Lucy AI umí například navrhnout odpověď, rozšířit ji, změnit tonalitu nebo vaší reakci kompletně přeložit do jiného jazyka.
Mimo to umí Lucy AI také dohledat informace o objednávce a navrhnout vám odpověď na dotazy týkající se stavu objednávky do e-mailu.
Níže v návodu si ukážeme, jak si tuto funkci nastavit a jak funguje.
Nastavení odpovědí na stav objednávky
V první řadě bude potřeba mít povolené využívání AI v SupportBoxu. Pokud jste tak ještě neučinili, postupujte podle tohoto návodu.
Dále klikněte v pravém spodním rohu na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde si přejete funkci aktivovat.
Nyní se proklikněte do záložky Lucy AI.
Dále na stránce najděte Stav objednávky a proklikněte se do Nastavení.
Zobrazí se vám dvě pole, která bude nutné vyplnit.
- Call back URL – zde je potřeba doplnit URL adresu vašeho PHP skriptu, který nám předá informace o stavu objednávky. Informace dohledáváme pomocí paramterů GET a konkrétně email a orderId. OrderId může být i null. V každém případě by se měla vždy vrátit ta poslední (nejnovější) objednávka daného zákazníka.
Formát dat, který očekáváme:
{"id":"00012345","sum":1000,"paid":true,"status":"processing","currency":"Kč","orderDate":"2024-04-12","deliveryDate":"2024-04-28"} - Bezpečností token – bezpečnostní token se posílá v HTTP hlavičce authorization ve formátu „Basic“. Ukázkový skritp najdete na URL → http://supportbox.cz/download/universal.zip.
Odpovědi na stav objednávky v praxi
Jakmile budete mít připravený a nastavený skript, můžete začít funkci obratem využívat.
Stačí si otevřít detail e-mailového ticketu, kde se vás zákazník ptá na stav objednávky, kliknout na ikonu Lucy IA a poté zvolit možnost Navrhnout odpověď na základě stavu objednávky.
Lucy vám hned navrhne odpověď pro zákazníka na základě získaných dat k objednávce.
Jakmile bude odpověď připravená, vložíte ji do textového pole pro odpověď kliknutím na tlačítko Použít návrh.
Tímto máte odpověď hotovou na pár kliknutí a můžete ji rovnou zákazníkovi odeslat.
Kredity
Za každý jeden návrh vám budou účtovány 3 kredity (1 kredit = 1 Kč).
V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@supportbox.cz. Rádi vše vyjasníme.