Píše vám váš stálý zákazník – potřebuje zjistit, zda vám od něj dorazila platba.

To je asi běžná situace, která pokračuje obvykle otevřením fakturačního programu, vyhledáním zákazníka a pátráním, jaké u vás má objednávky, a jestli tedy opravdu došlo k zaplacení. Vrátíte se zpátky do mailového klienta a napíšete odpověď.  A nebo vás někdo mezitím vyruší a vy znovu tápete, komu jste vlastně chtěli odpovědět.

Jestliže využíváte aplikaci Fakturoid, jde to ale i jinak – vše potřebné totiž můžete zjistit jedním pohybem oka – díky našemu pluginu.

Takto to může vypadat:

Nahoře vidíte políčko pro odpověď, dole je dotaz od zákazníka a napravo je vidět, které faktury již zaplatil (zelené kolečko) a které na platbu čekají (šedé kolečko).

Jaké údaje budete potřebovat z Fakturoid

Pro nastavení bude potřeba, abyste byli přihlášeni do vašeho Fakturoid účtu.

Nahoře vpravo klikněte na vaše jméno a z nabídky vyberte možnost Nastavení

Nyní je potřeba, abyste se dostali do vašeho uživatelského účtu. 

Budete potřebovat tyto údaje:

  1. Název účtu (zadávejte údaj ze sloupce Účet)
  2. Přihlašovací e-mail (vložte vždy e-mailovou adresu zakladatele vašeho Fakturoid účtu)
  3. API klíč 

Aktivace pluginu v SupportBoxu

V SupportBoxu si klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka – Nastavení a vyberte schránku, kde chcete plugin nastavit.

V horní nabídce vyberte záložku Pluginy.

Ve spodní části obrazovky najdete seznam všech dostupných pluginů, vyberte Fakturoid a klikněte na tlačítko Instalovat.

Nyní vám plugin vyskočil do horní části obrazovky – máte jej mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na Nastavení.

Do těchto tří polí pak vypište údaje, které máte připravené ve vašem Fakturoidu.

Nezapomeňte uložit.

A nyní se můžete radovat z mnohem snazší práce – u každého příchozího e-mailu od zákazníka, který už si u vás něco objednal, vám náš plugin hned vedle e-mailu ukáže jeho faktury, jejich výši a stav.

Pokud by se vám cokoliv nezdálo, nebo nešlo, dejte vědět, pomůžeme vám!