Pokud ve vašem SupportBoxu využíváte možnosti napojení telefonů, určitě rádi využijete praktickou funkci, kterou jsme pro vás přidali.

V detailu telefonátu najdete editační políčko pro jméno volajícího. Přidané jméno volajícího uvidíte pouze u tohoto jednoho telefonátu – propíše se vám také v přehledu v levém menu.

Jak na to? 

Ve vašem SupportBoxu si otevřete nastavení telefonů. 

Do nastavení se dostanete pomocí ikony ozubeného kolečka v levém spodním rohu. Následně vyberte konkrétní číslo a klikněte na něj. 

Kliknutím na vaše hlavní telefonní číslo si zobrazíte výpis všech Realizovaných, Zmeškaných nebo právě Vyřizovaných hovorů. 

Přehled všech hovorů pak vypadá takto.

Na první pohled uvidíte následující údaje: 

  • Telefonní číslo/jméno 
  • Stav 
  • Přiřazený uživatel 
  • Přiřazené štítky
  • Délka hovoru 
  • Záznam hovoru 
  • Číslo ticketu 
  • Vytvořeno 

Nyní klikněte na konkrétní telefonní číslo, které potřebujete editovat. Otevře se vám detail hovoru.

Kliknutím na ikonu tužtičky u telefonního čísla se dostanete do editace čísla. 

Zde si pak můžete vyplnit jméno volajícího. Nezapomeňte úpravu uložit kliknutím na tlačítko Uložit

Jakmile vše uložíte, změny se vám propíší a jméno volajícího se vám zobrazí ve výpisu hovorů a také v levém bočním menu. 

Název volajícího se vám vždy propíše pouze u toho konkrétního čísla, které upravíte. Někdy totiž používá stejný telefon více lidí. Můžete si tak poznačit vždy konkrétního člověka. 

Pokud budete potřebovat s nastavením telefonů poradit, neváhejte se na nás obrátit. Vše vám rádi ukážeme a vysvětlíme. ?