Upozornění: K 1. 11. 2021 není možné aktivovat plugin Další zprávy od zákazníka. Plně jej nahradil náš nový modul MiniCRM.
Děkujeme za pochopení.
V SupportBoxu můžete mít naprostý přehled o tom, co se kdy s daným zákazníkem řešilo, jaké má objednávky a zda již zaplatil své faktury.
Jednou ze základních informací, pro jejichž nastavení nemusíte dělat nic složitého, je plugin Další zprávy od zákazníka.
Najdete jej v nastavení každé schránky.
Nastavení pluginu si můžete individuálně upravit:
- Změnit počet dalších zpráv od tohoto zákazníka, které chcete, aby se zobrazovaly u přijaté zprávy.
- Zobrazovat zprávy nejen z této, ale i z dalších vašich schránek.
Takto se vám pak bude plugin zobrazovat u ticketů.
Všechny novější zprávy, než 7 dní, které jsou ve stavu Nový budou zvýrazněny světle zeleným podbarvením. Operátor tak na první pohled uvidí, že od daného zákazníka je ve schránce ještě další zpráva k vyřízení. Pomůže vám to také odhalit zákazníky, kteří posílají ten samý dotaz do více schránek.
Jak si plugin aktivovat
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název schránky, u které chcete plugin nastavit.
Následně vyberte v horní nabídce záložku Pluginy.
Vyberte plugin Další zprávy od zákazníka a klikněte na tlačítko Instalovat.
Plugin se vám přesune mezi nainstalované pluginy. Nyní klikněte na žluté tlačítko Nastavení.
Nyní můžete upravit počet zobrazených zpráv i to, zda se mají zobrazovat zprávy jen z této, nebo i z dalších schránek.
Změny uložte a máte hotovo.
SupportBox Tip: Používáte více pluginů? Jejich pořadí u zprávy můžete snadno změnit. V seznamu pluginů v nastavení schránky klikněte na ikonku tří čárek u daného pluginu, podržte myš a přetáhněte jej výše nebo níže v seznamu, dle vaší libosti.
Pokud si s čímkoliv nevíte rady, ozvěte se, rádi pomůžeme!