V SupportBoxu můžete mít naprostý přehled o tom, co se kdy s daným zákazníkem řešilo, jaké má objednávky a zda již zaplatil své faktury.

Jednou ze základních informací, pro jejichž nastavení nemusíte dělat nic složitého, je plugin Další zprávy od zákazníka.

Najdete jej v nastavení každé schránky.

Nastavení pluginu si můžete individuálně upravit:

  • Změnit počet dalších zpráv od tohoto zákazníka, které chcete, aby se zobrazovaly u přijaté zprávy.
  • Zobrazovat zprávy nejen z této, ale i z dalších vašich schránek.

Takto se vám pak bude plugin zobrazovat u ticketů.

Všechny novější zprávy, než 7 dní, které jsou ve stavu Nový budou zvýrazněny světle zeleným podbarvením. Operátor tak na první pohled uvidí, že od daného zákazníka je ve schránce ještě další zpráva k vyřízení. Pomůže vám to také odhalit zákazníky, kteří posílají ten samý dotaz do více schránek.

Jak si plugin aktivovat

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název schránky, u které chcete plugin nastavit.

Následně vyberte v horní nabídce záložku Pluginy.

Vyberte plugin Další zprávy od zákazníka a klikněte na tlačítko Instalovat

Plugin se vám přesune mezi nainstalované pluginy. Nyní klikněte na žluté tlačítko Nastavení. 

Nyní můžete upravit počet zobrazených zpráv i to, zda se mají zobrazovat zprávy jen z této, nebo i z dalších schránek.

Změny uložte a máte hotovo. 

SupportBox Tip: Používáte více pluginů? Jejich pořadí u zprávy můžete snadno změnit. V seznamu pluginů v nastavení schránky klikněte na ikonku tří čárek u daného pluginu, podržte myš a přetáhněte jej výše nebo níže v seznamu, dle vaší libosti.  

Pokud si s čímkoliv nevíte rady, ozvěte se, rádi pomůžeme!