Facebook Messenger je oblíbená platforma, díky které můžete zdarma chatovat s rodinou, přáteli a podobně. 

Messenger je rozšířený po celém světě. Snadno se díky němu spojíte s kýmkoliv a ať jste kdekoliv. Mezi lidmi se těší opravdu velké popularitě a svoje místo Messenger našel i v byznyse a stává se nedílnou součástí každého podnikání.

Facebook Messenger se poměrně snadno stal dalším komunikačním kanálem, přes který chtějí zákazníci s vaší firmou komunikovat. A pokud vám na zákaznících skutečně záleží, určitě jim tuto možnost chcete dopřát. 

Abychom vám komunikaci se zákazníky, co nejvíce usnadnili, můžete si do SupportBoxu napojit i vaší firemní Facebook stránku a pohodlně odbavovat všechny příchozí dotazy – z e-mailu, live chatu, telefonu a Messengeru – pouze z jednoho místa – vašeho SupportBoxu. 

Zní to skvěle, že? Tak si pojďme ukázat, jak vše propojit, abyste co nejdříve měli veškerou komunikaci pohodlně pod jednou střechou.  

Jak propojit SupportBox a Facebook Messenger? 

Facebook Messenger si přidáte v levém horním rohu aplikace kliknutím Přidat schránku + a zde stačí už jen vybrat Přidat Facebook Messenger.

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

Nyní do políčka Název Facebook stránky napište název vaší Facebook stránky, kterou budete propojovat a klikněte na zelené tlačítko Vytvořit.

Teď klikněte na tmavě modré tlačítko Propojit s Facebook stránkou a řiďte se pokyny, které vám bude nabízet Facebook. 

V prvním kroku se bude potřeba přihlásit k vašemu Facebook účtu. Pokud jste již v minulosti byli přihlášeni, Facebook vás identifikuje, a rovnou nabídne možnost pokračovat přes tento váš účet. 

Dále vyberte stránku, kterou si přejete se SupportBoxem propojit a klikněte na Další

V následujícím kroku vás Facebook požádá o povolení přístupu. Doporučujeme všechny možnosti nechat zapnuté, jinak by propojením nemuselo fungovat správně. 

Výběr odsouhlaste kliknutím na modré tlačítko Hotovo

Nyní klikněte na modré tlačítko OK.

Automaticky budete přesměrování zpět do SupportBoxu, kde propojení potvrdíte už jen kliknutím na zelené tlačítko Propojit tuto stránku.

Poznámka:
Aby se vám v SupportBoxu vypsaly stránky, které chcete napojit a zobrazilo se vám u nich i to důležité zelené tlačítko Propojit tuto stránku, je nutné, abyste u dané Facebook stránky měli nastaveny pravomoce „Editor“.

Jakmile propojení úspěšně proběhne, budete o tom informování zelenou hláškou a vaší Facebook stránku budete mít připravenou k zodpovídání dotazů v levém menu mezi live chaty. 

A máte hotovo! SupportBox a Facebook Messenger máte propojený. 

Jak vypadá příchozí zpráva z Messengeru v praxi?

V praxi vypadá příchozí zpráva od zákazníka z vaší Facebook stránky stejně, jako běžný live chat. 

Na zprávu můžete pochopitelně odpovědět. Zprávu můžete přidělit kolegovi, můžete přidávat štítky, přílohy a stejně tak můžete využít i další šikovné funkce, které SupportBox nabízí pro snadné a efektivní vyřízení live chatu. 

Narazili jste na nejasnosti? Prosím napište nám na info@supportbox.cz. Moc rádi s vámi propojení projdeme a pomůžeme vám.