Určete, kteří z vaši kolegů mají mít možnost odpovídat klientům na chatu a kteří mají mít naopak přístup jen do nastavení. Každý z vašich kolegů může mít jinou úroveň přístupu.
Úrovně pravomocí v rámci chatů
Nemá přístup
- tento uživatel daný chat ani zprávy v něm neuvidí a nedostane se ani k historickým chatům, na které je odkaz v ticketu.
- tento přístup se nepočítá do fakturace
Operátor
Operátor je nejnižší možná pravomoc, kterou lze nastavit. Uživatel s tímto oprávněním může:
- vyřizovat zprávy na chatu, Messengeru, Instagramu
- přidělovat chaty kolegům
- pracovat s již uloženými předpřipravenými zprávami
- přidávat ke zprávám interní poznámky
- přidávat zprávám štítky
- vidí své vlastní statistiky
- nemá přístup do nastavení
- přístup je započítán do fakturace
Správce
Toto oprávnění se hodí zejména v případě, kdy potřebujete dát uživateli přístup jen a pouze do nastavení daného chatu.
- nemůže vyřizovat zprávy na chatu, Messengeru ani Instagramu
- má přístup pouze do nastavení chatu a může nastavovat online a offline textace, barvu widgeru, triggery, vzhled inicializace, univerzálního avatara a spousty dalšího
- přístup není započítán do fakturace
Správce a operátor
Správce a operátor je pravomoc, která spojuje výše uvedené. Uživatel s tímto oprávněním může:
- vše co Operátor včetně vyřizování zpráv na chatu, Messengeru, Instagramu
- může vše co Správce, to znamená, že má kompletní přístup do nastavení chatu, Messengeru a Instagramu
- vidí své vlastní statistiky + podrobné kompletní statistiky schránky včetně dat všech uživatelů, kde má nastavené pravomoce správce
- přístup je započítán do fakturace
Jak nastavit pravomoce v rámci chatu
Nastavovat pravomoce může pouze zakladatel nebo správce společnosti. Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka.
V horní nabídce vyberte položku Práva k chatům.
Následně se vám zobrazí přehled vašich live chatů.
Vyberte live chat, kde potřebujte kolegům nastavit pravomoce a klikněte na tlačítko Upravit.
Zde už kolegům přidělte úroveň práv, která jim náleží. Vybírat můžete z výše popsaných a vysvětlených pravomocí.
Změny Uložte a máte hotovo.
Máte dotaz? Rádi poradíme, napište nám nebo zavolejte.