Určete, kteří z vaši kolegů mají mít možnost odpovídat klientům na chatu a kteří mají mít naopak přístup jen do nastavení. Každý z vašich kolegů může mít jinou úroveň přístupu.

Úrovně pravomocí v rámci chatů 

Nemá přístup

  • tento uživatel daný chat ani zprávy v něm neuvidí a nedostane se ani k historickým chatům, na které je odkaz v ticketu.
  • tento přístup se nepočítá do fakturace 

Operátor

Operátor je nejnižší možná pravomoc, kterou lze nastavit. Uživatel s tímto oprávněním může:  

Správce 

Toto oprávnění se hodí zejména v případě, kdy potřebujete dát uživateli přístup jen a pouze do nastavení daného chatu. 

Správce a operátor 

Správce a operátor je pravomoc, která spojuje výše uvedené. Uživatel s tímto oprávněním může:  

  • vše co Operátor včetně vyřizování zpráv na chatu, Messengeru, Instagramu 
  • může vše co Správce, to znamená, že má kompletní přístup do nastavení chatu, Messengeru a Instagramu 
  • vidí své vlastní statistiky + podrobné kompletní statistiky schránky včetně dat všech uživatelů, kde má nastavené pravomoce správce
  • přístup je započítán do fakturace 

Jak nastavit pravomoce v rámci chatu

Nastavovat pravomoce může pouze zakladatel nebo správce společnosti. Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka. 

V horní nabídce vyberte položku Práva k chatům

Následně se vám zobrazí přehled vašich live chatů.

Vyberte live chat, kde potřebujte kolegům nastavit pravomoce a klikněte na tlačítko Upravit

Zde už kolegům přidělte úroveň práv, která jim náleží. Vybírat můžete z výše popsaných a vysvětlených pravomocí. 

Změny Uložte a máte hotovo. 

Máte dotaz? Rádi poradíme, napište nám nebo zavolejte.