V nastavení chatu si můžete určit vaši pracovní dobu dle potřeby.
V době, kdy budete mít pracovní dobu definovanou, se automaticky nastaví u všech vašich kolegů, kteří mají k danému chatu pravomoce, že jsou online.
Po skončení této doby se přesune jejich status do pozice offline – nebudou tedy v rámci chatu pro zákazníky vidět jako pracovníci, kteří jsou právě online.
Nastavení
Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název chatu, který chcete upravit.
V horní nabídce pak zvolte záložku Pracovní doba.
Vyplňte ty dny, ve kterých chcete, aby se kolegům s přístupem k chatu automaticky nastavil online nebo offline stav.
Pracovní doba vám například umožní nastavit čas, kdy operátoři začínají pracovat a jsou online, nebo naopak, kdy jim končí pracovní doba jsou offline.
Také můžete vyplnit pouze Do (popřípadě Od). To znamená, že se operátor přepne ručně do online a jakmile uplyne nastavená doba, přepne se automaticky do offline.
Operátoři na to nebudou muset myslet a nestane se, že by si někdo zapomněl nastavit online/offline stav.
Nevyplníte-li žádná data, zůstanou v dané dny automaticky offline a bude se váš online/offline stav odvíjet od ručního přepínání.
Pod tabulkou si také můžete zvolit, zda se mají/nemají zohledňovat státní svátky.
Nastavené změny pracovní doby nezapomeňte uložit.
Online – Offline přepínač
Vpravo nahoře najde každý z vašich kolegů, který má přístup k chatu, přepínač.
Díky němu se může přepnout na jiný stav i ručně, pokud chce/nechce být viděn i mimo definovanou pracovní dobu.
Nevíte si rady? Obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.