V nastavení chatu si můžete určit vaši pracovní dobu dle potřeby.

V době, kdy budete mít pracovní dobu definovanou, se automaticky nastaví u všech vašich kolegů, kteří mají k danému chatu pravomoce, že jsou online.

Po skončení této doby se přesune jejich status do pozice offline – nebudou tedy v rámci chatu pro zákazníky vidět jako pracovníci, kteří jsou právě online.

Nastavení

Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název chatu, který chcete upravit.

V horní nabídce pak zvolte záložku Pracovní doba.

Vyplňte ty dny, ve kterých chcete, aby se kolegům s přístupem k chatu automaticky nastavil online nebo offline stav.

Pracovní doba vám například umožní nastavit čas, kdy operátoři začínají pracovat a jsou online, nebo naopak, kdy jim končí pracovní doba jsou offline.

Také můžete vyplnit pouze Do (popřípadě Od). To znamená, že se operátor přepne ručně do online a jakmile uplyne nastavená doba, přepne se automaticky do offline.  

Operátoři na to nebudou muset myslet a nestane se, že by si někdo zapomněl nastavit online/offline stav.  

Nevyplníte-li žádná data, zůstanou v dané dny automaticky offline a bude se váš online/offline stav odvíjet od ručního přepínání. 

Pod tabulkou si také můžete zvolit, zda se mají/nemají zohledňovat státní svátky.

Nastavené změny pracovní doby nezapomeňte uložit. 

Online – Offline přepínač

Vpravo nahoře najde každý z vašich kolegů, který má přístup k chatu, přepínač.

Díky němu se může přepnout na jiný stav i ručně, pokud chce/nechce být viděn i mimo definovanou pracovní dobu.

Nevíte si rady? Obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.