Potvrzení o přečtení je šikovná funkce, která operátorovi, přímo v detailu live chatu, prozradí, zda si zákazník jeho zprávu přečetl.

Stejně tak to platí i naopak. I zákazník uvidí v live chatu informaci o tom, zda si operátor jeho zprávu přečetl.

Komunikace se tak stává více transparentní, protože obě stany lépe vědí, jaká je aktuální situace. 

Nic nemusíte složitě nastavovat, potvrzení je navázané na kliknutí do textového pole. Vše se jinak děje zcela automaticky. 

Poznámka: V případech, kdy necháte kurzor myši v textovém poli, stačí k potvrzení o přečtení kliknutí kdekoliv na stránce.

Jak vypadá potvrzení o přečtení na straně operátora? 

Potvrzení o přečtení je znázorněno drobnou ikonou fajfky u času zprávy. 

Pokud je fajka šedá, znamená to, že zpráva není přečtená.

V momentě, kdy fajfka změní barvu na tmavě modrou, máte potvrzeno, že zprávy jsou přečtené

Jak vypadá potvrzení o přečtení na straně zákazníka? 

Jakmile si zprávu od zákazníka přečtete, zobrazí se mu u zprávy Přečteno.

Je vám něco nejasného? Potřebujete poradit? Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme.