Potvrzení o přečtení je šikovná funkce, která operátorovi v detailu live chatu prozradí, zda si zákazník jeho zprávu přečetl.

Stejně to platí i naopak a i zákazník uvidí v live chatu informaci o tom, zda si operátor jeho zprávu přečetl.

Komunikace je více transparentní, protože obě stany vědí, jaká je aktuální situace. 

Nic nemusíte složitě nastavovat, potvrzení je navázané na kliknutí do textového pole, takže se vše děje zcela automaticky. 

Poznámka: V případech, kdy necháte kurzor myši v textovém poli, stačí k potvrzení o přečtení kliknutí kdekoliv na stránce.

Jak vypadá potvrzení o přečtení na straně operátora? 

Potvrzení o přečtení je znázorněno drobnou ikonou fajfky u času zprávy. 

Pokud je fajka šedá, znamená to, že zpráva není přečtená.

V momentě, kdy fajfka změní barvu na tmavě modrou, máte potvrzeno, že jsou zprávy přečtené

Jak vypadá potvrzení o přečtení na straně zákazníka? 

Jakmile si zprávu od zákazníka přečtete, zobrazí se mu u zprávy Přečteno

Je vám něco nejasného? Potřebujete poradit? Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme.