Kód live chatu pro nasazení na vaše stránky najdete v SupportBoxu následovně:
- vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka
- z nabídky vyberte název chatu, který chcete vkládat na web
- nemáte v této nabídce ještě žádný chat? Přidejte jej pomocí ikonky pluska pod levým menu:
V kódu je úsek s proměnnými, které si můžete sami dosazovat, znáte-li zákazníka – například, je-li přihlášen.
A jestliže máte ve vašem live chatu doplněné proměnné (jméno zákazníka, telefon a e-mail), pak se tyto údaje, všem přihlášeným zákazníkům, automaticky předvyplní v momentě, kdy vám budou chtít zanechat offline zprávu. Zákazník tak napíše jen jeho dotaz a nebude se muset zdržovat vyplňováním osobních údajů.
Pokud do chatu propíšete proměnnou email, známe tak uživatele a můžeme vám aktivovat vedle chatu v SupportBoxu také Univerzální plugin.
Potom stačí když budete mít URL endpoint ve tvaru: https://domain.cz/…../?key=secret&email=SEM-SE-DOPLNI-EMAIL
Proměnné v chatu
Příklad jak udělat endpoint pro chat plugin:
<?php
$email = htmlspecialchars($_GET[‚email‘]);
$html = <<<EOT
<div style=“border: 1px solid #ddd; background: white“>
<div style=“padding: 20px“>
<p>Info o zákazníkovi.</p>
<p>Mail: $email</p>
</div>
</div>
EOT;
$data = [
‚name‘ => ‚Univerzální plugin – chat‘,
‚html‘ => $html,
];
header(‚Content-type: application/json‘);
echo json_encode($data);
Hlavičky Content Security Policy (CSP)
Pokud na vašem projektu používáte hlavičky CSP, je nutné přidat přidat následující pravidla pro fungování live-chatu:
Content-Security-Policy:
connect-src:
wss://chat.sbservers.cz
img-src:
https://chat.supportbox.cz
script-src:
'unsafe-inline'
https://chat.supportbox.cz
style-src:
https://chat.supportbox.cz