Kód live chatu pro nasazení na vaše stránky najdete v SupportBoxu následovně:

  • vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka
  • z nabídky vyberte název chatu, který chcete vkládat na web

  • nemáte v této nabídce ještě žádný chat? Přidejte jej pomocí ikonky pluska pod levým menu:

V kódu je úsek s proměnnými, které si můžete sami dosazovat, znáte-li zákazníka – například, je-li přihlášen. 

A jestliže máte ve vašem live chatu doplněné proměnné (jméno zákazníka, telefon a e-mail), pak se tyto údaje, všem přihlášeným zákazníkům, automaticky předvyplní v momentě, kdy vám budou chtít zanechat offline zprávu. Zákazník tak napíše jen jeho dotaz a nebude se muset zdržovat vyplňováním osobních údajů.

Pokud do chatu propíšete proměnnou email, známe tak uživatele a můžeme vám aktivovat vedle chatu v SupportBoxu také Univerzální plugin.

Potom stačí když budete mít URL endpoint ve tvaru: https://domain.cz/…../?key=secret&email=SEM-SE-DOPLNI-EMAIL

Proměnné v chatu

Příklad jak udělat endpoint pro chat plugin:

<?php
$email = htmlspecialchars($_GET[‚email‘]);
$html = <<<EOT
<div style=“border: 1px solid #ddd; background: white“>
   <div style=“padding: 20px“>
       <p>Info o zákazníkovi.</p>
       <p>Mail: $email</p>
   </div>
</div>
EOT;
$data = [
   ‚name‘ => ‚Univerzální plugin – chat‘,
   ‚html‘ => $html,
];
header(‚Content-type: application/json‘);
echo json_encode($data);

Hlavičky Content Security Policy (CSP)

Pokud na vašem projektu používáte hlavičky CSP, je nutné přidat přidat následující pravidla pro fungování live-chatu:

Content-Security-Policy: 
    connect-src: 
        wss://chat.sbservers.cz
    img-src: 
        https://chat.supportbox.cz
    script-src: 
        'unsafe-inline'
        https://chat.supportbox.cz
    style-src: 
        https://chat.supportbox.cz