V SupportBoxu máte k dispozici spousty užitečných funkcí, které vám pomáhají pracovat efektivně a také si spoustu věcí zjednodušit.
Další skvělou funkci, kterou můžete v SupportBoxu využívat je interní poznámka ve vašem live chatu.
Výhodou interní poznámky je, že slouží pouze pro vaši interní komunikaci. Pomocí těchto poznámek můžete komunikovat napříč firmou, s dalšími kolegy nebo nadřízenými.
Text interní poznámky se nikdy nedostane k zákazníkovi.
SupportBox tip: Přidejte si live chat jako další komunikační kanál do vašeho SupportBoxu.
Ideální využití poznámky
- Pro operátora – k live chatu, který řešíte si můžete přidat vaše poznámky, myšlenky, důležité podněty a poté je dále zpracovat.
- Pro kolegu – ideální v případě, že budete potřebovat s daným úkolem pomoci od kolegy.
- Při zaučování nováčka – nový kolega může nejprve své odpovědi psát nanečisto do poznámek a následně ji může přiřadit svému nadřízenému ke kontrole. Reakce nováčka tak budete mít plně pod kontrolou.
Jak poznámku přidat?
Možnost přidat interní poznámku naleznete vždy u konkrétního live chatu, který máte právě otevřený. Slouží k tomu ikonka tužtičky v pravém spodním rohu.
Poznámky můžete přidávat jak do chatů Vyřešených tak i do těch, které aktuálně řešíte on-line.
Jakmile na ikonku tužtičky kliknete, můžete začít psát vaší poznámku.
Následně poznámku jednoduše přidáte kliknutím na tlačítko Přidat poznámku.
Po přidání poznámky ji obratem uvidíte v chatovacím políčku. Poznáte ji podle žlutého podbarvení včetně žlutého textu a orámování zprávy.
Pod poznámkou máte také informaci o tom, kdo ji přidal.
K zákazníkovi se ale tato zpráva nedostane.
Poznámek můžete přidávat libovolné množství, nejste ničím limitováni.
SupportBox tip: Pracujte s interními poznámkami i ve vaší e-mailové komunikaci.
Pokud je vám cokoliv nejasného obraťte se na nás!
Rádi vám vše vysvětlíme.