V SupportBoxu máte k dispozici spousty užitečných funkcí, které vám pomáhají pracovat efektivně a také si spoustu věcí zjednodušit. 

Další skvělou funkci, kterou můžete v SupportBoxu využívat je interní poznámka ve vašem live chatu

Výhodou interní poznámky je, že slouží pouze pro vaši interní komunikaci. Pomocí těchto poznámek můžete komunikovat napříč firmou, s dalšími kolegy nebo nadřízenými. 

Text interní poznámky se nikdy nedostane k zákazníkovi

SupportBox tip: Přidejte si live chat jako další komunikační kanál do vašeho SupportBoxu. 

Ideální využití poznámky

  • Pro operátora – k live chatu, který řešíte si můžete přidat vaše poznámky, myšlenky, důležité podněty a poté je dále zpracovat.
  • Pro kolegu – ideální v případě, že budete potřebovat s daným úkolem pomoci od kolegy. 
  • Při zaučování nováčka – nový kolega může nejprve své odpovědi psát nanečisto do poznámek a následně ji může přiřadit svému nadřízenému ke kontrole. Reakce nováčka tak budete mít plně pod kontrolou. 

Jak poznámku přidat? 

Možnost přidat interní poznámku naleznete vždy u konkrétního live chatu, který máte právě otevřený. Slouží k tomu ikonka tužtičky v pravém spodním rohu. 

Poznámky můžete přidávat jak to chatů Vyřešených tak i to těch, které aktuálně řešíte on-line. 

Jakmile na ikonku tužtičky kliknete, můžete začít psát vaší poznámku. 

Následně poznámku jednoduše přidáte kliknutím na tlačítko Přidat poznámku

Po přidání poznámky ji obratem uvidíte v chatovacím políčku. Poznáte ji podle žlutého podbarvení včetně žlutého textu a orámování zprávy.

Pod poznámku máte také informaci o tom, kdo ji přidal

K zákazníkovi se ale tato zpráva nedostane. 

Poznámek můžete přidávat libovolné množství, nejste ničím limitováni. 

SupportBox tip: Pracujte s interními poznámkami i ve vaší e-mailové komunikaci. 

Pokud je vám cokoliv nejasného obraťte se na nás!
Rádi vám vše vysvětlíme.