Pokud máte aktivovaný náš chat, mohli jste zaznamenat přidanou novou funkci – nastavení offline textací.
Vaši zákazníci nyní na první pohled uvidí, zda jste na chatu online nebo offline. Textace mohou být pro oba stavy rozdílné.
Jak si nastavím textace offline stavu?
V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka. Vyberte chat, kde chcete textaci upravit.
Jakmile se dostanete do nastavení, vyberte v horním menu záložku Offline.
SupportBox Tip: Nezapomeňte si připravit i vaše textace pro online stav - Textace vašeho chatu.
Zde si můžete textace upravit podle tonality vaší firmy a celkově podle vašich potřeb.
Jaké položky můžete nastavit?
- Uvítací titulek
- Uvítací podtitulek
- Popis obvyklé doby k odepsání
- Předvyplněný e-mail
- Předvyplněné jméno
- Předvyplněný telefon
- Vyžadovat zadání telefonu zákazníkem
- Předvyplněná zpráva
- Poděkování za zadání e-mailovové adresy
Při vyplňovací textací pamatujte, že všechny texty jsou pro koncové uživatele.
Jak to bude vypadat v praxi?
Ukázka online stavu:
Ukázka offline stavu:
Máte-li jakékoliv otázky či potřebujte s nastavením poradit, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a vše vám vysvětlíme.