Pokud máte aktivovaný náš chat, mohli jste zaznamenat přidanou novou funkci – nastavení offline textací.

Vaši zákazníci nyní na první pohled uvidí, zda jste na chatu online nebo offline. Textace mohou být pro oba stavy rozdílné.

Jak si nastavím textace offline stavu?

V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka. Vyberte chat, kde chcete textaci upravit.

Jakmile se dostanete do nastavení, vyberte v horním menu záložku Offline.

SupportBox Tip: Nezapomeňte si připravit i vaše textace pro online stav - Textace vašeho chatu

Zde si můžete textace upravit podle tonality vaší firmy a celkově podle vašich potřeb. 

Jaké položky můžete nastavit?

  • Uvítací titulek
  • Uvítací podtitulek
  • Popis obvyklé doby k odepsání
  • Předvyplněný e-mail
  • Předvyplněné jméno
  • Předvyplněný telefon
  • Vyžadovat zadání telefonu zákazníkem
  • Předvyplněná zpráva
  • Poděkování za zadání e-mailovové adresy

Při vyplňovací textací pamatujte, že všechny texty jsou pro koncové uživatele. 

Jak to bude vypadat v praxi?

Ukázka online stavu:

Ukázka offline stavu:

Máte-li jakékoliv otázky či potřebujte s nastavením poradit, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a vše vám vysvětlíme.