Pokud máte aktivovaný náš chat, mohli jste zaznamenat přidanou novou funkci – nastavení offline textací.
Vaši zákazníci nyní na první pohled uvidí, zda jste na chatu online nebo offline. Textace mohou být pro oba stavy rozdílné.
Jak si nastavím textace offline stavu?
V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka. Vyberte chat, kde chcete textaci upravit.
Jakmile se dostanete do nastavení, vyberte v horním menu záložku Offline.
Zde si můžete textace upravit podle tonality vaší firmy a celkově podle vašich potřeb.
SupportBox tip: Nezapomeňte si připravit i vaše textace pro online stav.
Texty k upravení
Uvítací titulek
Uvítací titulek je zobrazený hned na úvodní obrazovce live chatu. Doporučujeme vložit text, který bude zákazníka motivovat k položení otázky.
Uvítací podtitulek
I tento text je zobrazený hned na úvodní obrazovce live chatu a sice pod Uvítacím titulkem.
Popis obvyklé doby k odepsání
Text, který zákazníka informuje o tom, jak rychle reagujete, je rovněž umístěn hned na úvodní obrazovce live chatu.
Předvyplněný e-mail, jméno a telefon
Jméno a e-mailová adresa jsou povinná pole, která musí zákazník vyplnit, aby vám mohl dotaz odeslat.
Jestliže chcete do povinných kontaktů přidat i telefon, je třeba si to v nastavení textací jednoduše povolit. Zaškrtněte možnost Vyžadovat zadání telefonu zákazníkem (ovlivní koncové uživatele) a změny Uložte.
Předvyplněná zpráva
Text se zobrazí v textovém poli, kam zákazník píše svůj dotaz.
Poděkování za zadání e-mailové adresy
Zpráva, kterou zákazník obdrží jakmile vám svůj dotaz odešle.
Máte-li jakékoliv otázky či potřebujte s nastavením poradit, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a vše vám vysvětlíme.