Firemní identita je důležitá. Každá společnost se prezentuje jinak a tyto potřeby je nutné zohlednit i při vyřizování live chatu.

Někteří preferují, když na live chatu jsou operátoři prezentováni svými fotografiemi. Jiní nechtějí na live chatu zobrazovat fotografie operátorů vůbec. A některé společnosti se prezentují zásadně jen pod svým „maskotem“ a chtějí to tak zachovat i na live chatu nastavením jednotného obrázku, popřípadě logem společnosti a podobně. 

Všechny tyto možnosti vám SupportBox live chat nabízí a je jen na vás, jak si live chat nastavíte. 

Můžete nahradit fotografie vašich operátorů právě univerzálním avatarem včetně vámi nastaveného univerzálního jména. A samozřejmě si také můžete zvolit, kdy si přejete univerzálního avatara použít a kdy ne. 

Možností je mnoho, tak se pojďme podívat, jak avatara nastavit. 

SupportBox tip: Podívejte se na všechny možnosti nastavení vašeho live chatu

Jak nastavit univerzálního avatara

Univerzálního avatara je nutné nastavit pro každý váš live chat zvlášť. 

Přes ikonu ozubeného kolečka, v levém spodním rohu aplikace, se proklikněte do Nastavení daného live chatu. 

Dále z nabídky horních záložek vyberte Chování

Nyní uvidíte kompletní nabídku nastavení Chování live chatu a ve spodní části obrazovky najdete nastavení univerzálního avatara

Jaké jsou možnosti nastavení

Univerzální avatar používaný v chatu

Zde si nahrajete obrázek vašeho univerzálního avatara, kterého chcete ve vašem live chatu používat namísto reálných fotografií vašich operátorů. 

Nahrazovat avatara operátorů v chatu univerzálním avatarem

Tady si nastavíte kompletní nahrazení fotografií vašich operátorů univerzálních avatarem, který jste si nahráli v kroku výše. 

Je tedy nutné nahrát obrázek a poté v možnosti Nahrazovat avatara operátorů v chatu univerzálním avatarem zvolit Ano. Tím docílíte toho, že se univerzální avatar začne zobrazovat na vašem live chatu. 

 

Univerzální jméno používané v chatu

Do tohoto pole si doplňte univerzální jméno, kterým chcete nahrazovat v live chatu reálná jména vašich operátorů.

Popřípadě jménem, kterým chcete mít pojmenovaného vašeho chatbota. V případě, že si chatbota nijak nepojmenujete, bude se automaticky zobrazovat výchozí pojmenování Chatbot.

Nahrazovat jméno operátorů v chatu univerzálním jménem

V tomto kroku si pak nastavíte, zda si přejte vyplnit výše nastavené univerzální jméno.

V závislosti na vašem dalším nastavení si pak můžete zvolit, aby zůstaly zobrazeny fotografie vašich operátorů, ale jména byla nahrazena univerzálním jménem. 

Nebo pokud budete mít zároveň nastavenou možnost Ano v poli Nahrazovat avatara operátorů v chatu univerzálním avatarem, pak bude na live chatu zobrazen jen a pouze univerzální avatar včetně univerzální jména. 

Nahrazovat univerzálního avatara a jméno v offline zprávách chatu

V tomto poli si můžete nastavit, aby se univerzální avatar zobrazoval u automatického poděkování za zprávu v momentě kdy budete offline. 

Textaci této automatické zprávy si můžete vy sami upravit v nastavení offline textací.

Nahrazovat univerzálního avatara a jméno v automatických zprávách chatu

V posledním políčku si můžete zvolit, aby se vámi nastavený univerzální avatar zobrazoval u vámi nastavených automatických zpráv neboli triggerů

Veškeré nastavení můžete různě kombinovat tak, až dosáhnete cíleného vzhledem.

Skuteční operátoři a univerzální avatar 

Všichni vaši operátoři budou mít k live chatu i nadále přístup a budou moci live chat naprosto běžně vyřizovat, ale při komunikaci se zákazníky na live chatu se budou prezentovat jednotně. 

Zachované budou i veškeré statistiky, možnost přidělování mezi kolegy a podobně. 

Jak komunikaci uvidí zákazník:

Jak komunikaci uvidí operátor:

Je vám něco nejasného? Nedaří se vám avatara nastavit podle vašich představ? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi s vámi vše projdeme.