U live chatu si toho můžete nastavit opravdu hodně. Ať už je to barva widgetu, nastavení online / offline textacípracovní doba, nebo další skvělé funkce

Přímo v Chování vašeho live chatu, máte k dispozici několik dalších možností, jak si live chat vyladit k naprosté spokojenosti.  

Jak se dostat do Chování live chatu? 

Chování live chatu se vztahuje vždy jen na konkrétní live chat. 

Klikněte tedy v levém spodním rohu aplikace na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a následně klikněte na název chatu, kde chcete prozkoumat další možnosti nastavení. 

Nyní v horní liště klikněte na záložku Chování

Následně se vám zobrazí tato nabídka možností, které si můžete nastavit dle vašich aktuálních potřeb. 

Zobrazit live chat na webu

V případě, že si zrovna nepřejete mít váš live chat na webu aktivní, můžete si jej snadno skrýt. 

  • Pokud bude mít vybráno ANO váš live chat se bude na webu zobrazovat. 
  • Jestliže vyberete NE live chat se vám na webu přestane zobrazovat. 

Zobrazovat seznam operátorů

Nabídka s názvem Zobrazovat seznam operátorů vám umožní si vybrat, zda chcete zobrazovat fotografie / avatary operátorů na úvodní stránce live chatu či nikoliv. 

Nastavíte-li ANO zobrazí se nabídka operátorů na úvodní stránce takto: 

Obrázek operátora bude v probíhajících chatu dále zobrazen u všech jeho zpráv a také v horní liště. 

Nastavíte-li NE nebude na úvodní stránce zobrazen žádný operátor. 

Obrázek operátora se ukáže zákazníkovi až u příchozích zpráv, ale neukáže se v horní liště

Samozřejmě se vždy ukáže obrázek toho operátora, který daný live chat vyřizuje. 

Stejným způsobem toto nastavení funguje i v offline režimu. 

Online status

Díky možnosti Online status si můžete nastavit, zda budete pro zákazníky vždy online či offline, nebo zda se bude váš status řídit nastavením stavů jednotlivých operátorů, nebo pracovní dobou

Příklad: 

Pokud si váš Online status nastavíte jako Vždy offline, znamená to, že pro zákazníky budete neustále offline a to i v případě, kdy bude některý z operátorů mít nastaveno, že je online. 

Stejný princip platí i naopak. Nastavením Vždy online, budete pro zákazníky k dispozici, i když žádný operátor ve skutečnosti nebude online. 

Jestliže si nastavíte Podle nastavení operátorů a budete mít vyplněnou  pracovní dobu 8:00 - 16:00, automaticky se všichni operátoři v 8:00 přepnou do onlline stavu. A v 16:00 se pak všichni operátoři automaticky přepnou do offline.  

Pokud zákazník odpoví na již vyřešenou konverzaci

Také si můžete nastavit co se má stát, pokud zákazník odpoví live chat, který jste už označili jako Vyřešený. 

To znamená, že pokud mít operátor přiřazený live chat, označí jej jako Vyřešený a zákazník pošle další zprávu, můžete si zvolit, zda má zpráva zůstat přidělena operátorovi, který měl chat přiřazený i původně. Nebo zda se má přiřazení zrušit. Tím pádem nebude nový live chat přiřazen nikomu z operátorů a dalších otázek se bude moc chopit kdokoliv.

Veškeré nastavení v Chování live chatu si můžete průběžně měnit a nastavovat dle aktuální situace. 

Objevili jste nějaké nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz, rádi vám vše vysvětlíme.