Často se stává, že se některé otázky vašich zákazníků neustále opakují. 

Z pravidla to bývají takové otázky, na které je předem jasná odpověď. Například to může být dotaz na postup pro reklamaci zboží, vrácení zboží do 14-ti dnů a podobně. 

Pro tyto případy jsou ideální připravené odpovědi a to i pro váš live chat. Stačí pár kliknutí a krásnou odpověď pro zákazníka máte hotovou. Ušetříte si spoustu času a také trochu těch nervů.

 SupportBox tip: Pracujte s předpřipravenými odpověďmi také ve vašich schránkách a ušetřete si spoustu času i nervů. 

Kdo má k připraveným odpovědím přístup?

  • Zakladatel
  • Správce
  • Uživatel, kterému jsou v rámci konkrétní schránky nastaveny pravomoce správce (Uživatel se dostane do nastavení schránky kvůli šablonám. Ostatní práva jsou mu ale zachována jako uživatelská.)

Nastavte kolegům takové pravomoce, aby mohli se šablonami pracovat co možná nejefektivněji. 

Kde si připravené odpovědi nastavit? 

  1. U každého nového live chatu, na který odpovídáte. Přímo v editoru máte ikonu pro Připravené odpovědi
  2. V nastavení live chatu. 

Připravené zprávy se vždy váží jen k tomu live chatu, kde máte danou šablonu vytvořenou a uloženou. V každém vašem live chatu, můžete používat zcela odlišné šablony odpovědí. 

Připravené zprávy u nového live chatu 

V případě, že odpovídáte na zprávu, kterou vám zákazník poslal na live chat, najdete ikonku předpřipravených odpovědí hned v horní liště nad textovým polem pro zprávu. 

Po kliknutí na ikonku se vám zobrazí tato nabídka s několika možnostmi.  

Pokud už máte pro danou situaci šablonu vytvořenou, stačí ji dohledat a jedním kliknutím ji vložit do textového pole pro odpověď.

Předpřipravené odpovědi můžete dohledat buď manuálně a nebo pomocí fulltextového vyhledávání. 

Dále také můžete: 

  • Přidat předpřipravenou zprávu – Zobrazí se vám nabídka pro vytvoření naprosto nové předpřipravené odpovědi. 

  • Vytvořit si šablonu z právě rozepsané zprávy – V tomto případě ale nezapomeňte vyplnit Název šablony a všechny změny Uložit

  • Upravit vaše připravené odpovědi – Kliknutím na tuto možnost se dostanete do nastavení všech předpřipravených odpovědí.

    Zde můžete:
              - vytvářet nové šablony
              - editovat 
              - přidávat štítky
              - nastavovat nadřazené připravené odpovědi (kategorie)
              - smazat 

SupportBox tip: Zákazník by nikdy neměl poznat, že se jedná o šablonu. Zkuste přeci jen zprávu vždy trochu personifikovat. 

Připravené zprávy v nastavení live chatu 

V případě, že si potřebujete do začátku přidat více předpřipravených zpráv najednou, přidejte si je pohodlně z nastavení daného live chatu. 

V levém spodním rohu aplikace, klikněte na ozubené kolečko pro Nastavení a vyberte live chat, kde si chcete šablony připravit. 

V horním menu klikněte na záložku Připravené odpovědi.

Novou připravenou odpověď vytvoříte kliknutím na tlačítko Vytvořit připravenou odpověď.

Následně si můžete připravit kompletní znění šablony včetně štítků a nadřazené šablony (kategorie). V případě potřeby můžete šablonu také smazat. Ovšem pozor, tato akce je nevratná. 

Změny nezapomeňte uložit. 

Co to je nadřazená připravená odpověď (kategorie)?

U vašich šablon si můžete vytvořit tzv. nadřazené zprávy, chcete-li kategorie. 

Nadřazená zpráva bude vždy prázdná, protože slouží jen jako nadpis dané skupiny, kde se nachází konkrétní šablony. Možné je však vytvořit pouze dvě úrovně zpráv.

Takto pak může vypadat seznam vašich připravených odpovědí:

Pokud by vám bylo cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám vše vysvětlíme!