Často se stává, že se některé otázky vašich zákazníků neustále opakují.
Z pravidla to bývají takové otázky, na které je předem jasná odpověď. Například to může být dotaz na postup pro reklamaci zboží, vrácení zboží do 14-ti dnů a podobně.
Pro tyto případy je ideální mít zpracované Připravené odpovědi i pro vaší live chatovou komunikaci, abyste šetřili čas i vaše prsty. Pak stačí jen pár kliknutí a krásnou odpověď pro zákazníka máte hotovou.
SupportBox tip: Pracujte s Připravenými odpověďmi i ve vašich e-mailových schránkách.
Kdo má přístup k nastavování Připravených odpovědí
Nastavení Připravených odpovědí naleznete vždy v konkrétním live chatu, kde si je přejete přidat, upravit, nebo třeba i promazat.
Přístup do nastavení Připravených odpovědí má uživatel s pravomocemi:
- Správce
- Správce a operátor
Kdo může s Připravenými odpověďmi pracovat
Nastavení Připravených odpovědí mají k dispozici pouze uživatelé s dostatečnými pravomocemi viz výše.
Ale úplně všichni uživatelé SupportBoxu, bez ohledu na jejich pravomoce, mohou Připravené odpovědi používat při vyřizování dotazů od zákazníků.
Připravené odpovědi u nového live chatu
Připravené odpovědi se vždy váží jen k tomu live chatu, kde máte danou odpověď vytvořenou a uloženou. V každém vašem live chatu, můžete používat odlišné Připravené odpovědi.
V případě, že odpovídáte na zprávu, kterou vám zákazník poslal na live chatu, najdete ikonu Připravených odpovědí v liště textového editoru.
Jestliže máte Připravenou odpověď již zpracovanou a chcete ji použít, jednoduše ji vyhledejte v nabídce a klikněte na ni. Do textové pole se vám vloží připravená textace.
Pro dohledávání Připravené odpovědi lze využít i vyhledávání. Stačí do pole s Vyhledávání v názvech.. začít psát a obratem se vám začnou našeptávat ty možnosti, které obsahují vámi napsaná písmena.
Pokud máte dostatečné pravomoce, můžete si zde také přidat zcela nové Připravené odpovědi pomocí tlačítka Přidat ..., nebo si klinutím na tlačítko Vytvořit z rozepsané odpovědi vytvořit Připravenou odpověď ze zprávy, kterou máte rozepsanou.
V neposlední řadě se kliknutím na tlačítko Upravit připravené odpovědi dostanete do nastavení všech stávajících Připravených odpovědí.
Pokud budete vytvářet odpověď z rozepsané zprávy, nezapomeňte vyplnit pole Název (interní) a změny potvrdit kliknutím na tlačítko Uložit.
Připravené odpovědí v nastavení live chatu
V případě, že si potřebujete do začátku přidat více Připravených odpovědí najednou, přidejte si je pohodlně z nastavení live chatu.
V levém spodním rohu aplikace, klikněte na ozubené kolečko pro Nastavení a vyberte live chat, kde se chcete pustit do nastavování.
V horním menu klikněte na záložku Připravené odpovědi.
Novou Připravenou odpověď vytvoříte kliknutím na tlačítko Vytvořit připravenou odpověď.
Následně si můžete připravit kompletní znění Připravené odpovědi.
Vyplnit můžete:
- Název (interní) – název šablony slouží jen pro vaší interní orientaci.
- Text – znění připravené odpovědi.
- Nadřazená připravená odpověď – připravenou odpověď si rovnou můžete zařadit i do konkrétní kategorie pro lepší přehlednost (podrobnosti viz níže).
- Štítek – k připravené odpovědi lze přidat libovolné štítky.
Upozornění: Pokud si text Připravených odpovědí kopírujete například z Microsoft Word, OpenOffice, Poznámkového bloku, nebo jakéhokoliv jiného nástroje, doporučujeme zkopírovaný text očistit o veškeré formátování. Stačí text označit a kliknout v editoru na ikonu Vymazat formátování.
Změny nezapomeňte uložit.
Kategorie u Připravených odpovědí
U Připravených odpovědí si můžete vytvořit kategorie neboli Nadřazené zprávy.
Nadřazená připravená odpověď bude vždy prázdná, protože slouží jen jako nadpis dané skupiny, kde se nachází konkrétní šablony. Možné je však vytvořit pouze dvě úrovně zpráv.
Upozornění: Pokud by se stalo, že Nadřazenou odpověď přeci jen budete mít vyplněnou a bude obsahovat vaše sdělení, záměrně se vám textaci nepodaří vložit do zprávy. Proto pamatujte, že Nadřazená zpráva slouží pouze jako nadpis.
Výsledný seznam Připravených odpovědí pak může vypadat například jako na naší ukázce níže.
Pokud by vám bylo cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám vše vysvětlíme.