Používání štítků je v SupportBoxu opravdu jednoduché. Umožňuje vám rozřadit si vaše zprávy do virtuální kartotéky – stejně jako v knihovně. Pomocí štítků také můžete dodat zprávě kontext a souvislosti. Díky štítkům tak může připravené pro další použití.

Štítky fungují v podstatě stejně jako složky, mají ale navíc jednu výhodu: ke každé zprávě můžete přidat více než jeden štítek.

Své štítky uvidíte jen vy, takže ať už zprávu označíte štítkem VIP zákazník nebo Přečíst později, odesílatel se o tom nikdy nedozví.

Méně podstatné zprávy, jako jsou například newslettery, reklamní nabídky e-shopů kde nakupujete, nebo statusy ze sociálních sítí, můžete schovat a věnovat jim pozornost až v momentě, kdy na ně budete mít čas a náladu.

Obzvláště užitečné je přiřazování štítků v okamžiku, kdy se zapojíte do e-mailových konferencí, kterými projdou třeba i desítky zpráv denně. Při správném nastavení „spadnou“ tyto e-maily do samostatné „složky“ a nepřekážejí tak ostatním, leckdy důležitějším zprávám.

Vytváříme nový štítek 

Nový štítek můžete vytvořit hned několika způsoby. Je jen na vás, který zvolíte.

1. V levém menu, pod výpisem schránek, chatů a telefonů pomocí ikonky pluska. 

2. Ve výpise zpráv, nebo v detailu konkrétního ticketu kliknutím na ikonku cedulky (cenovky) v horní liště možných akcí a úprav.

3. Přímo v nastavení štítků. Do nastavení se dostanete kliknutím na vaší fotografii/avatara. Z nabídky vyberte Štítky.

4. V Horní záložce je potřeba mít také vybráno Štítky. Následně kliknutím na zelené tlačítko Přidat štítek, může libovolně přidávat štítky podle vaší potřeby.

Správa štítků

V nastavení štítků je velmi jednoduché. Vyplníte si název a vyberte si barvu štítku. 

V nastavení aplikace najdete také kompletní přehled vašich štítků. Můžete je zde průběžně upravovat (změnit název, barvu) případně je úplně smazat. 

Štítky můžete vkládat ve dvoustupňové hierarchii. K tomu využijte políčko Nadřazený štítek.

V levém menu pod schránkami uvidíte vždy pouze nadřazené štítky. V přehledu štítků pak nadřené štítky uvidíte takto: 

Podřazené můžete vyhledat přes fulltextové vyhledávání vpravo nahoře. Napíšete-li sem slovo tag:, nabídne vám SupportBox seznam vašich štítků.

Ve statistikách si můžete dohledat frekvenci používání štítků v čase, k dispozici vám bude také přehledný graf.

Přidáváme štítky ke zprávě

Ke každé zprávě, která vám přijde, si můžete vytvořit jeden i více štítků. Štítek přidáte kliknutím na ikonku cedulky (cenovky).

Štítek můžete přidat rovnou ve výpise zpráv a nebo i přímo v detailu konkrétního ticketu. 

Zadejte téma, kterého se daná zpráva týká – pokud přijde e-mail, ve kterém klient hlásí chybu na faktuře, můžete si například vytvořit štítek „chybné faktury“.

Až budete vylepšovat váš fakturační systém a budete hledat všechny případy, kdy se stala chyba, jednoduše si všechny zprávy s tímto štítkem dohledáte. 

Štítky a složky

Své zprávy můžete automaticky přiřazovat do vaší virtuální složky – tím, že v nastavení složek (nastavení schránky – složky) vytvoříte pravidlo pro Štítky.

Příklad:

Do vaší schránky přijímáte novinky z blogů, ze kterých čerpáte inspiraci pro váš Facebook, nebo zpravodaj, který zasíláte.

Tyto zprávy si můžete označit štítkem Tipy. Vytvořte si novou složku s názvem Tipy a vše můžete mít pěkně pohromadě. 

Pokud by vám bylo cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.