Vlastní složka je výborný pomocník, který vám pomůže udržet si přehled. Můžete si do ní přesouvat zprávy určitého druhu – například všechny objednávky, reklamace, nebo naopak pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků.

Někomu vyhovuje, když všechny odpovědi na tickety, které už v daných složkách jsou, přichází opět jen do těchto Vlastních složek. Jednou za čas si je projde a vyřídí vše nezbytné. Někomu může vyhovovat více stav, kdy se případná reakce automaticky přesune z Vlastní složky do složky Nové, aby o zpráva věděl okamžitě. 

Rovněž si také můžete sami vybrat a nastavit, co si přejete udělat s tickety, kterou jsou ve Vlastní složce a mají stav Vyřešen. Zda je chcete ve Vlastní složce ponechat a nebo přesunout do složky Vyřešené. 

Vše si můžete krásně přizpůsobit vám na míru. 

SupportBox tip: V SupportBoxu si můžete nastavit různé výchozí stavy u zpráv. Jak na to, jsme vám sepsali do tohoto návodu.

Jak změnu chování Vlastní složky nastavit

Klikněte v levém dolním rohu na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete nastavení upravit. 

V horní liště vyberte záložku Chování schránky.

Vyberte, kterou možnost preferujete, zda mají zprávy po příchodu odpovědi od klienta zůstat ve vámi vybrané složce, nebo zda se mají přesunout do složky Nové.

Dále zvolte, co se má stát, pokud je ticket ve stavu Vyřešen. 

Obě změny nezapomeňte Uložit

V případě, že vám není jasné, co je pro vás lepší, rádi poradíme!