Vlastní složka je výborný pomocník, který vám pomůže udržet si přehled.

Můžete si do ní přesouvat zprávy určitého druhu – například všechny objednávky, reklamace, nebo naopak pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků.

Někomu vyhovuje, když všechny odpovědi na zprávy, které už v daných složkách jsou, přichází opět jen do těchto složek. Jednou za čas si je projde a vyřídí vše nezbytné.

Pokud vám ale do těchto složek chodí i zprávy, na které je potřeba reagovat rychle, můžete si nyní nastavit jiné chování vaší schránky.

SupportBox Tip: Věděli jste, že v SupportBoxu si můžete také nastavit různé výchozí stavy u zpráv? Jak na to, jsme vám sepsali do návodu Chování schránky – výchozí stavy zpráv.

Nová zpráva tak může ticket z původní složky přemístit do složky Nové, a vy tím budete rychle informováni o nových informacích ze strany zákazníka.

Jak změnu chování schránky nastavit:

Klikněte v levém dolním rohu na ikonku ozubeného kolečka a vyberte schránku, které se změna týká.

V horní liště vyberte položku Chování schránky.

Vyberte, kterou možnost preferujete, zda mají zprávy po příchodu odpovědi od klienta zůstat ve vámi vybrané složce, nebo zda se mají přesunout do složky Nové.

Změny nezapomeňte uložit

SupportBox Tip: Pokud už jste se pustili do nastavení celé sekce Chování schránky, nepřehlédněte UTM parametry. Snadno tak dosledujete úspěšnost prodeje – Měříme úspěšnost prodeje: UTM parametry v odkazech.

V případě, že vám není jasné, co je pro vás lepší, rádi poradíme!