V SupportBoxu můžete vždy měnit stav zprávy zároveň s jinou akcí, kterou právě děláte:

  • při odesílání nové zprávy
  • při přidání nového požadavku
  • při přidání poznámky
  • při odeslání odpovědi

Ve výchozím nastavení SupportBox po odeslání nové zprávy a odpovědi mění stav zprávy na Vyřešenou, po přidání nového požadavku nebo poznámky zprávu označuje jako Novou.

Toto chování si můžete u každé schránky změnit.

Nastavení

Měnit nastavení chování může zakladatel či správce společnosti, nebo správce schránky.

Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kola a vyberte danou schránku.

V horní nabídce vyberte položku Chování schránky.

Sjeďte na konec stránky. Zde uvidíte nabídku Výchozí – předvybrané stavy.

Zde můžete změnit výchozí stavy zpráv po akci.

Vybírat můžete z těchto variant:

  • Nová
  • Čekající 
  • Spam 
  • Vyřešen

Nezapomeňte vše následně uložit.

Máte-li dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!