V SupportBoxu můžete vždy měnit stav zprávy zároveň s jinou akcí, kterou právě děláte:

  • při odesílání nové zprávy
  • při přidání nového požadavku
  • při přidání poznámky
  • při odeslání odpovědi
  • při přeposílání zprávy

Ve výchozím nastavení SupportBox po odeslání nové zprávy a odpovědi mění stav zprávy na Vyřešenou, po přidání nového požadavku nebo poznámky zprávu označuje jako Novou.

Rovněž si zde také můžete nastavit i předvybraného operátora, který se vám bude automaticky nastavovat při psaní nové zprávy nebo při psaní odpovědi. 

Toto chování si můžete u každé schránky libovolně a kdykoli změnit.

Nastavení

Měnit nastavení chování může zakladatel či správce společnosti, nebo správce schránky.

Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kola a vyberte danou schránku.

V horní nabídce vyberte položku Chování schránky.

Sjeďte na konec stránky. Zde uvidíte nabídku Výchozí – předvybrané stavy.

Zde můžete změnit výchozí stavy zpráv po akci.

Vybírat můžete z těchto variant:

  • Nová
  • Čekající 
  • Spam 
  • Vyřešen

Nastavit si také můžete předvybraného operátora při odesílání nové zprávy nebo i při klasickém odpovídání na zprávy od zákazníka. 

Vybírat můžete z těchto variant:

  • Já (Pokud zvolíte Já doplní se vždy aktuální operátor, který je přihlášený.)
  • Nikdo (Přidělování zpráv se bude řídit klasicky vaším ručním výběrem operátora.)

Nezapomeňte vše následně uložit.

Máte-li dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!