V SupportBoxu můžete vždy měnit stav zprávy zároveň s jinou akcí, kterou právě děláte:
- při odesílání nové zprávy
- při přidání nového požadavku
- při přidání poznámky
- při odeslání odpovědi
- při přeposílání zprávy
Ve výchozím nastavení SupportBox po odeslání nové zprávy a odpovědi mění stav zprávy na Vyřešenou, po přidání nového požadavku nebo poznámky zprávu označuje jako Novou.
Rovněž si zde také můžete nastavit i předvybraného operátora, který se vám bude automaticky nastavovat při psaní nové zprávy nebo při psaní odpovědi.
Toto chování si můžete u každé schránky libovolně a kdykoli změnit.
Nastavení
Měnit nastavení chování může zakladatel či správce společnosti, nebo správce schránky.
Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kola a vyberte danou schránku.
V horní nabídce vyberte položku Chování schránky.
Sjeďte na konec stránky. Zde uvidíte nabídku Výchozí – předvybrané stavy.
Zde můžete změnit výchozí stavy zpráv po akci.
Vybírat můžete z těchto variant:
- Nová
- Čekající
- Spam
- Vyřešen
Nastavit si také můžete předvybraného operátora při odesílání nové zprávy nebo i při klasickém odpovídání na zprávy od zákazníka.
Vybírat můžete z těchto variant:
- Já (Pokud zvolíte Já doplní se vždy aktuální operátor, který je přihlášený.)
- Nikdo (Přidělování zpráv se bude řídit klasicky vaším ručním výběrem operátora.)
Nezapomeňte vše následně uložit.
Máte-li dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!