Jednou z velmi praktických funkcí je možnost vložit si do SupportBoxu Nový požadavek, který k vám nedorazil klasicky e-mailem, ale dozvěděli jste se jej například z telefonu, osobní konzultací a podobně.
Není potřeba, aby vám zákazník vše znovu sepsal do e-mailu, právě díky Novému požadavku to můžete udělat za něj. Není třeba chtít po zákazníkovi, aby vám vše znovu napsal e-mailem. Udělejte to za něj!
Jak vytvořit Nový požadavek
Klikněte u dané schránky na ikonu Napsat novou zprávu.
Objeví se vám klasické okénko pro vytvoření nové zprávy. Úplně vpravo nahoře klikněte na ikonu Nový požadavek.
Nyní se vám ukáže podobné okno, jako když píšete novou zprávu.
Vyplňte e-mailovou adresu zákazníka, za kterého Nový požadavek vkládáte.
Dále vyplňte předmět a do textové pole definujte vlastními slovy požadavek či problém daného zákazníka.
Upozornění: Tento předmět a stejně tak i text, kterým požadavek popíšete, uvidí i zákazník až na Nový požadavek odpovíte.
Ticket můžete rovnou přiřadit sobě nebo kolegovi a nastavit mu potřebný stav.
Dále stačí už jen kliknout na tlačítko Přidat.
Nyní se tento požadavek bude tvářit jako e-mail od vašeho zákazníka.
S požadavkem můžete pracovat jako s běžným ticketem. Můžete je přidělit sobě nebo kolegovi, přidat štítek, nebo na něj odpovědět, jakmile budete znát správnou odpověď.
Je vám něco nejasného? Ozvěte se nám! Moc rádi vám vše upřesníme a vysvětlíme.