Pokud vám do schránky chodí mnoho zpráv a mezi těmi užitečnými se často objeví i ty, které jste si nevyžádali, zapněte si automatický filtr spamu – pomůže vám odfiltrovat nevyžádanou poštu.
Jak spam filtr nastavit
Spam filtr je vázaný vždy konkrétní schránku. Pokud máte schránek více, tak jej nastavte u každé schránky zvlášť.
Úplně vpravo dole klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete spam filtr nastavit.
Nyní hned v první záložce Všeobecné sjeďte na konec stránky a najděte položku Anti-spam.
Zde vyberte si variantu, která vám bude nejvíce vyhovovat – doporučujeme variantu Přísný.
Následně se vám po uložení zobrazí ještě možnost Chytrý spam filtr a pokud do schránky přijímáte převážně zprávy v češtině nebo slovenštině, určitě si jej také nastavte.
Naše servery pak vyhodnotí podle aktuálních pravidel každou zprávu a pokud bude splňovat podmínky spamu, zpráva skončí ve vaší složce Spam.
Zprávy, které jste jako Spam neoznačili vy, ale tento automatický filtr, budou označeny žlutým pruhem napravo.
Navíc uvidíte počet nových zpráv automaticky označených jako spam vedle názvu složky Spam ve žlutém čtverečku.
Jakmile si zprávu rozklikněte a prohlédnete, zmizí jí oranžový pruh a zároveň se sníží číslo v oranžovém čtverci.
Spamu se můžete elegantně zbavit stisknutím červeného tlačítka Smazat všechny zprávy ve složce Spam. Tuto funkci má z bezpečnostních důvodů k dispozici pouze Zakladel a Správci.
Máte dotazy? Rádi pomůžeme a poradíme!