Pokud vám do schránky chodí mnoho zpráv a mezi těmi užitečnými se často objeví i ty, které jste si nevyžádali, zapněte si automatický filtr spamu – udělá kus práce za vás.
Jak na to?
Spam filtr je vázaný na vaší schránku. Je proto potřeba jej aktivovat v nastavení schránky – pokud máte schránek více, tak u každé zvlášť.
Klikněte v levém menu na název vaší schránky.
Nyní uvidíte výpis vašich zpráv (pokud máte nějaké nové nebo čekající) a v pravém horním růžku tlačítko Nastavení. Klikněte na něj.
V první záložce – Všeobecné – najdete aktivaci spam filtru – Anti-spamu úplně na konci stránky, jako poslední nabídku.
Vyberte si variantu, která vám bude nejvíce vyhovovat (doporučujeme Přísný).
Pokud do schránky přijímáte převážně zprávy v češtině nebo slovenštině, doporučujeme aktivovat si také Chytrý spam filtr.
Náš server pak vyhodnotí podle aktuálních pravidel každou zprávu a pokud bude splňovat podmínky spamu, zpráva skončí ve vaší složce Spam.
Zprávy, které jste jako spam neoznačili vy, ale automatický filtr, budou označeny žlutým pruhem napravo – viz obrázek.
Navíc uvidíte počet nových zpráv automaticky označených jako spam vedle názvu složky Spam ve žlutém čtverečku.
Jakmile si zprávu rozklikněte a prohlédnete, zmizí jí oranžový pruh a zároveň se sníží číslo v oranžovém čtverci.
Spamu se můžete elegantně zbavit stisknutím červeného tlačítka Smazat všechny zprávy. Tuto funkci mají z bezpečnostních důvodů k dispozici pouze správci schránek.
Máte dotazy? Rádi pomůžeme a poradíme!