Pokud vám do schránky chodí mnoho zpráv a mezi těmi užitečnými se často objeví i ty, které jste si nevyžádali, zapněte si automatický filtr spamu – udělá kus práce za vás.

Jak na to?

Spam filtr je vázaný na vaší schránku. Je proto potřeba jej aktivovat v nastavení schránky – pokud máte schránek více, tak u každé zvlášť.

Klikněte v levém menu na název vaší schránky.

Nyní uvidíte výpis vašich zpráv (pokud máte nějaké nové nebo čekající) a v pravém horním růžku tlačítko Nastavení. Klikněte na něj.

V první záložce – Všeobecné – najdete aktivaci spam filtru – Anti-spamu úplně na konci stránky, jako poslední nabídku.

Vyberte si variantu, která vám bude nejvíce vyhovovat (doporučujeme Přísný).

Pokud do schránky přijímáte převážně zprávy v češtině nebo slovenštině, doporučujeme aktivovat si také Chytrý spam filtr.

Náš server pak vyhodnotí podle aktuálních pravidel každou zprávu a pokud bude splňovat podmínky spamu, zpráva skončí ve vaší složce Spam.

Zprávy, které jste jako spam neoznačili vy, ale automatický filtr, budou označeny žlutým pruhem napravo – viz obrázek.

Navíc uvidíte počet nových zpráv automaticky označených jako spam vedle názvu složky Spam ve žlutém čtverečku.

Jakmile si zprávu rozklikněte a prohlédnete, zmizí jí oranžový pruh a zároveň se sníží číslo v oranžovém čtverci.

Spamu se můžete elegantně zbavit stisknutím červeného tlačítka Smazat všechny zprávy. Tuto funkci mají z bezpečnostních důvodů k dispozici pouze správci schránek.

Máte dotazy? Rádi pomůžeme a poradíme!