SupportBox vám nabízí mnoho užitečných a přitom ne zcela běžných funkcí. Jednou z nich je možnost přesunu zprávy do jiné mailové schránky.

Sami tuto možnost rádi využíváme ve chvíli, kdy nám zákazník, který komunikuje kvůli jednomu projektu na jedné e-mailové adrese – například projekt1@firma.cz pošle dotaz nebo podklady k projektu druhému.

Snadno zprávu přesuneme, aniž by se musela přeposílat – a rovnou na ní mohou být navázána další pravidla a akce, jako je třeba automatické přiřazení kolegovi nebo přidání štítku. Vyhneme se tak ošklivému předmětu s Fwd. a navíc odpadne nejistota, komu vlastně ve zprávě odpovídáte, jestli kolegovi, nebo klientovi.

Jak na to

Pokud jste v přehledu zpráv, označte zprávu (nebo více zpráv), které takto chcete přesunout do jiné schránky. Následně klikněte tuto ikonku:

Jste-li v detailu zprávy, stačí kliknout na zmiňovanou ikonku a vybrat schránku, do které se má zpráva přesunout.

Zpráva se přesune do vybrané schránky, jako kdyby od klienta zrovna přišla. Nespustí se ale automatické odpovědi, aby to odesílatele nemátlo.

Stejně tak můžete zprávu přesunout do jiné schránky i ve výpise ticketů. 

Se zprávou můžete nadále pracovat jako v novou zprávou. Pro váš přehled je pod zprávou přesto interní informace o tom, odkud a kým byla zpráva přesunuta.

Ukázka z praxe: