Chodí-li vám mnoho zpráv, nestihnete možná vyřídit všechny hned po prvním zhlédnutí. V SupportBoxu ovšem snadno zjistíte, které zprávy jste již otevřeli, a které jsou zcela nové.
Jedním kliknutím můžete také jednoduše označit všechny zprávy v dané složce jako přečtené nebo nepřečtené. Stejnou akci můžete provést i pro konkrétní zprávy dle vašeho výběru.
Jak funguje přečtení a nepřečtení zpráv automaticky
Zpráva, kterou si jednou otevřete, se automaticky označí jako přečtená. Ve vašem výpisu zpráv pak bude na rozdíl od ostatních zpráv méně nápadná a nebude mít nalevo barevné ohraničení.
Jak změnit u ticketu ručně, že je přečtený nebo nepřečtený
U ticketů můžete libovolně změnit, zda je ticket již přečtený nebo nepřečtený. Vždy vám k tomu poslouží ikona oka v liště akcí.
Ve výpisu ticketů
Ve výpisu ticketů, ať jste v jakékoliv složce, můžete tickety snadno označit jako přečtené nebo nepřečtené jednotlivě i hromadně.
Stačí tickety vybrat a poté kliknout na ikonu oka vybrat z nabídky požadovanou možnost. Změny se hnedka projeví.
V detailu ticketu
Přímo v detailu konkrétního ticketu pak můžete označit zprávu jako nepřečtenou. Stačí vybrat opět ikonku oka a kliknout na Označit zprávu jako nepřečtenou. I v tomto případě se změna provede okamžitě.
Máte jakýkoliv dotaz? Je vám něco nejasného? Napište nám, rádi vám pomůžeme.