Chodí-li vám mnoho zpráv, nestihnete možná vyřídit všechny hned po prvním zhlédnutí. V SupportBoxu ovšem snadno zjistíte, které zprávy jste již viděli, a které jsou zcela nové.

Jedním kliknutím můžete také jednoduše označit všechny zprávy v dané složce jako přečtené nebo nepřečtené. Stejnou akci můžete provést i pro určité zprávy dle vašeho výběru.

Jak to funguje automaticky

Zpráva, kterou si jednou otevřete, se automaticky označí jako přečtená. Ve vašem výpisu zpráv pak bude na rozdíl od ostatních zpráv méně nápadná a nebude mít nalevo barevné ohraničení.

Jak to funguje manuálně

Zprávy můžete snadno označit jednotlivě i hromadně jako přečtené nebo nepřečtené. Ve výpisu zpráv jakékoliv složky označte zprávy, které chcete změnit.

Označit zprávu jako nepřečtenou můžete také přímo v detailu zprávy. Stačí vybrat opět ikonku oka a položku Označit zprávu jako nepřečtenou.

Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám, rádi vám pomůžeme!