Od některých spolupracujících klientů, nebo dodavatelů vám možná chodí větší množství zpráv se stejným předmětem. V SupportBoxu si je snadno odlišíte. Umožňujeme totiž vložit přímo do předmětu zprávy číslo daného ticketu (vlákna).
Snadno se pak s dodavatelem nebo pisatelem domluvíte, o které zprávě je přesně řeč.
Nastavení
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka - Nastavení a vyberte název dané schránky.
Následně vyberte záložku Chování schránky.
Ve spodní části obrazovky najděte nadpis Předmět zprávy.
Zde si můžete nadefinovat, jak má předmět zprávy vypadat – bude se týkat všech nových zpráv a vašich odpovědí.
Využijte přitom zástupné symboly:
- [predmet] – předmět emailu tak, jak je vyplněn při tvorbě zprávy
- [id] – číslo ticketu
Příklad použití:
ID: [id] – [predmet]
Pokud je Vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.