Od některých spolupracujících klientů, nebo dodavatelů vám možná chodí větší množství zpráv se stejným předmětem. V SupportBoxu si je snadno odlišíte. Umožňujeme totiž vložit přímo do předmětu zprávy číslo daného ticketu (vlákna).

Snadno se pak s dodavatelem nebo pisatelem domluvíte, o které zprávě je přesně řeč.

Nastavení

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka - Nastavení a vyberte název dané schránky.

Následně vyberte záložku Chování schránky.

Ve spodní části obrazovky najděte nadpis Předmět zprávy.

Zde si můžete nadefinovat, jak má předmět zprávy vypadat – bude se týkat všech nových zpráv a vašich odpovědí.

Využijte přitom zástupné symboly:

  • [predmet] – předmět emailu tak, jak je vyplněn při tvorbě zprávy
  • [id] – číslo ticketu

Příklad použití: 
ID: [id] – [predmet]

Pokud je Vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.