Chcete sledovat, jak se daří prodávat vašim kolegům na podpoře? Můžete si vést evidenci jejich úspěšnosti šikovně díky automatizaci v SupportBoxu.

U každé schránky si totiž můžete snadno nastavit, aby všechny odkazy, které vaši kolegové používají, obsahovaly UTM parametry. Díky nim můžete následně sledovat, kdo přivedl jaké návštěvníky a zda si i následně nakoupili.

Nastavení

V levém spodním rohu vašeho SupportBoxu okna klikněte na ikonu ozubeného kolečka – Nastavení schránky.

Ze seznamu vyberte schránku, u které chcete UTM parametry nastavit. V následující nabídce v horní části obrazovky vyberte položku Chování schránky.

V nabídce dané schránky vyhledejte druhý bod – UTM parametry.

Ukázka použití

UTM parametr je koncovka, díky které víte, odkud zákazník přišel – zda z e-mailingu, odkazu na Facebooku nebo PPC reklamě.

Může vypadat například takto:

Odkaz: Skvělá trička v akci

Pod odkazem se skrývá tato adresa:

http://www.mujeshop.cz/tricka/?utm_campaign=Dotaz_na_produkt&utm_medium=Karel_Havlíček&utm_source=support

Díky zástupným symbolům se do UTM parametrů automaticky propíší údaje o kolegovi, který psal, schránce, předmětu zprávy a ID ticketu.

Kde najdete výstupy

Na vašich stránkách je potřeba mít nasazený měřicí kód z Google Analytics.

Pokud si klient otevřel stránku ihned, uvidíte zdroj návštěvnosti v přehledu v reálném čase:

Chcete-li vidět všechny kanály, přes které k vám klienti přešli, můžete si je prohlédnout v levém menu Google Analytics – Akvizice. Detail vám poskytne záložka Kanály.

Použijete-li v horním menu filtr Primární dimenze – Zdroj/médium, uvidíte hned váš odkaz ze source (zdroj) = support, medium = jméno, tedy Karel Havlíček v ukázkovém případu:

Věříme, že vám UTM parametry ujasní efektivitu vaší činnosti.

Máte-li dotazy, napište nám je, rádi poradíme!