V nastavení každé vaší schránky v SupportBoxu si můžete snadno nastavit váš vlastní webhook. Stačí uvést adresu, na které čeká váš skript pro zpracování odchozích či/a příchozích zpráv a přidat vaše tajné heslo.

Všechny zprávy, které půjdou z této schránky ven i ty, které bude přijímat tak budou moci být jakkoliv dál použity:

Tahle funkce se může hodit, když:

  • Potřebujete automaticky přidávat odpovědi vašich pracovníků na dotaz k výrobku i přímo do detailu produktu na vašem webu;
  • Vytvořit si vlastní notifikace jen pro určitý druh e-mailů;
  • Rychlé vlastní statistiky o tom, kolik se toho událo na podpoře;
  • E-maily, které se týkají určitého projektu můžete zobrazovat firmě, která projekt zadala, aby viděla, že pilně pracujete;
  • Automatické  navýšení skladových zásob v e-shopu (po té, co vám přijde zpráva od velkododavatele, že je zboží na cestě)
  • Potřebujete zapisovat také interní poznámky, které máte u zpráv poznačené.

Nastavení

Klikněte vlevo dole v aplikaci na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název vaší schránky.

V horním menu vyberte záložku Chování schránky.

Ve spodní části obrazovky pak uvidíte políčka pro zadání vašeho Webhooku - URL a také hesla – „Secret token“.

Vyzkoušejte si, jaká data Vám nabídneme, je to snadné a rychlé:

Otevřete si tuto adresu: Webhook.site. Automaticky Vám vygeneruje testovací adresu. Zkopírujte ji.

Adresu vložte do SupportBoxu do políčka URL. Heslo můžete vložit jakékoliv, v této zkušební variantě nehraje roli.

Jakmile uložíte, zkuste si z dané schránky poslat nebo do ní přijmout zprávu.

Chvilku počkejte, až vám stránka Webhook.site sama zahlásí přijatou událost.

Zde je ukázka:

Ukázkový skript pak najdete zde: http://supportbox.cz/download/webhook.zip

Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi pomůžeme!