Aplikace SupportBox má spousty funkcí, které vám usnadňují práci. Velmi důležitou a užitečnou funkcí je interní poznámka.

Tato poznámka slouží pouze pro interní komunikaci ve firmě mezi jednotlivými uživateli SupportBoxu. Text, který do poznámky napíšete se nikdy nedostane ke klientovi. 

Možnost přidat poznámku najdete vždy u konkrétní zprávy, kterou máte otevřenou. 

Je to ikona ikona tužtičky v pravém horním rohu. 

Po kliknutí na ikonu poznámky se zobrazí textové okno, kam můžete napsat vaši poznámku.

Příklady použití poznámky: 

  1. Pouze pro vás – například informace k danému ticketu z telefonu nebo osobního setkání. 
  2. Pro kolegu – ideální v případě, že s úkolem potřebujete poradit od kolegy. 
  3. Při zaučování nového kolegy – kolega ve zkušební době může své odpovědi psát nanečisto. Odpověď zpracuje do poznámky a vám ji přiřadí ke kontrole. Zaučování kolegy tak budete mít plně pod kontrolou. 

Ukázka interní poznámky v praxi: 

Pokud máte poznámku napsanou, můžete rovnou ticket i s poznámkou přiřadit. 

Uživatele vyberete jednoduše po rozkliknutí nabídky uživatelů v políčku Nepřiřazovat hned pod poznámkou.

Můžete také rovnou změnit stav ticketu, pokud nechcete, aby zůstal jako Nový. Pak už stačí jen kliknout na přidat poznámku a je to hotovo. 

V tu chvíli se zobrazí ticket i s poznámkou kolegovi, které mu jste ji přiřadili. Díky poznámce ví přesně, co má s úkolem dělat. Ticket buď může vyřešit nebo vám jej může přidělit zpět se svou odpovědí. 

V praxi vypadá přidělený ticket s poznámkou takto: 

Poznámku poznáte podle žlutého podbarvení a žluté lišty. Vpravo pak vidíte kdo poznámku k ticketu přidal. 

Do interní poznámky můžete přidávat bez obav i přílohy – ani ty se nedostanou ke klientovi.

V praxi vypadá přidělený ticket s poznámkou a přílohou takto: 

Další skvělý důvod proč používat poznámku je, že při tomto postupu, narozdíl od klasického přeposílání ze schránky do schránky, nevzniká žádné FWD v předmětu zprávy, a tím pádem vždy odpovídáte přímo zákazníkovi. 

SupportBox tip: Pracujte s interními poznámkami také ve vašem live chatu! 

A pokud stále nevíte, nebo je vám něco nejasné obraťte se na nás! Rádi vám vše vysvětlíme.