V SupportBoxu najdete všechny vaše odeslané a vyřízené tickety ve složce Vyřešené.

Pokud byste ale potřebovali mít k dispozici také složku Odeslané, abyste měli pohromadě pouze všechny odeslané tickety z dané schránky a nikoliv i ty, které byly jako Vyřešené jen označené, pak si můžete složku Odeslané jednoduše vytvořit prostřednictvím virtuální složky

SupportBox tip: Chcete se o složkách a práci s nimi dozvědět více? Podívejte se na naše další návody - Vlastní složka / Virtuální složka

Jak vytvořit složku Odeslané 

V levém spodním rohu klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete složku Odeslané vytvořit. 

Dále se proklikněte do záložky Složky a klikněte na tlačítko Přidat virtuální složku

V nastavení Virtuální složky si vyplňte její Název. Poté klikněte na Přidat pravidlo a z nabídky vyberte možnost Odesílatel.

V pravidle Když odesílatel je už jen dopište e-mailovou adresu schránky, pro kterou složku Odeslané nastavujete, a změny Uložte.


Obratem se vám složka Odeslané přidá a dle potřeby si ji můžete přesunout na požadavané místo v levém menu. Stačí přidržet kurzorem myši ikonu tří čar nad sebou a přesunout složku na požadovanou pozici.  


Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!