Upozornění: K 31. 8. 2021 jsme zrušili podporu složky Odeslané, protože již nesplňovala standardy aplikace. Složku Odeslané k tomuto datu už není možné aktivovat. Všechny aktivní složky Odeslané jsme ke dni 15. 10. 2021 definitivně odstranili.
Děkujeme za pochopení.
V SupportBoxu můžete pracovat, aniž byste měli složku Odeslané – všechny vaše odeslané i vyřízené zprávy najdete ve složce Vyřešené.
Pokud vám ale z jakéhokoliv důvodu tento koncept nevyhovuje, můžete si složku Odeslané zapnout. Díky ní pak u dané schránky uvidíte všechny jednotlivé zprávy, které jste odesílali.
Jak na to
V levém spodním rohu stránky klikněte na ikonku ozubeného kolečka – dostanete se přes ní do Nastavení schránky.
V nastavení vaší schránky klikněte na záložku Složky. V horní části uvidíte zelené tlačítko Přidat složku odeslané.
Klikněte na toto tlačítko, v seznamu schránek pod ním vám tak přibude složka Odeslané.
Můžete u ní uchopit ikonku tří čar kurzorem a přesunout na pořadové místo, které vám vyhovuje – například mezi složku Nové a Moje.
SupportBox Tip: Chcete se o složkách a práci s nimi dozvědět více? Podívejte se na naše další návody - Vlastní složka, Virtuální složka.
Při obnovení stránky si aplikace tuto změnu bude pamatovat a zobrazí vám ji také v levém menu.
Pokud se rozhodnete kdykoliv budoucnu složku Odeslané zrušit, klikněte na tomto místě v nastavení na červené tlačítko Odstranit složku odeslané.
Nemusíte se bát, žádné zprávy tím neztratíte, jen je uvidíte pouze ve složce Vyřešené.
Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!