V nastavení vaší schránky, konkrétně v chování schránky, si můžete zvolit způsob odesílání a přeposílání odpovědí. 

Máte možnost si sami zvolit, zda budete při odesílání odpovědi / přeposílání zprávy posílat automaticky pouze poslední zprávu z komunikace, nebo budete zasílat celé vlákno včetně všech zpráv. 

Tuto funkci mohou nastavovat pouze zakladatelé nebo správci účtu. 

Defaultně je v rámci celého SupportBoxu nastaveno, že se bere v potaz pouze poslední zpráva. 

Například v Gmailu to poté vypadá takto: 

 

Nastavení

V levém spodním rohu klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete chování upravit. 

Následně se v nabídce, kterou vidíte v horní liště proklikněte do Chování schránky

Scrollujte až na konec stránky. 

Zde už uvidíte možnost pro nastavení Způsobu odesílání odpovědí a přeposílání. 

Nyní, jak už jsme zmínili v úvodu našeho návodu, máte dvě možnosti:

  • Políčko není zaškrtnuto - Tento stav je defaultní.  Pokud není políčko zaškrtnuto, znamená to, že při odesílání / přeposílání se bere pouze poslední zpráva z komunikace. 

  • Políčko je zaškrtnuto - Pokud si políčko zaškrtnete, znamená to, že při odesílání / přeposílání se bude brát celá konverzace. 

Záleží tedy jen na vás, který způsob vám bude vyhovovat více. 

Změny uložte a máte hotovo. Více není potřeba. 

V případě nejasností nám, prosím, napište. Rádi s vámi vše projdeme.