V SupportBoxu si můžete nastavit takzvané Aliasy schránky. Ve výchozím stavu nemáte vyplněný žádný alias, ale můžete si jej velmi snadno doplnit.
Nastavení aliasů můžete využít hned v několika případech. Zjednodušeně řešeno jde o to, že e-mailové adresy, které si vyplníte do aliasů, se vám poté nebudou zobrazovat ve výpisu příjemců.
Zpravidla zde tedy bude zadávat vaše adresy, které používáte a nechcete je zobrazovat ve výpisu, kde naopak chcete vidět jen e-mailové adresy zákazníků.
Pro lepší představu si to ukážeme na konkrétním příkladu.
Ukázka nastaveného aliasu schránky v praxi
V SupportBoxu máme přidané schránky karelhavlicek26@gmail.com a info@mujeshop.cz.
Do schránky Karel Havlíček nám dorazí zpráva, kterou ale přesuneme do schránky Info, aby ji zde operátoři zpracovali.
Jakmile ticket přesunete do schránky Info operátoři ticket okamžitě uvidí a rovněž u nějak uvidí, že píše Petra a Karel. V tomto případě, je ale Karel kolega a nikoliv zákazník nebo třetí strana, takže tuto informaci lze, pokud chcete, postrádat.
Stačí si ve schránce Info nastavit jako alias e-mailovou adresu schránky Karel Havlíček a obratem uvidíte ve výpisu příjemců pouze e-mailovou adresu zákazníka.
Jak Aliasy schránky nastavit
V levém spodním rohu aplikace, klikněte na ikonku ozubeného kola pro Nastavení a vyberte název schránky, kde chcete Aliasy schránky doplnit.
Nyní v horní liště vyberte možnost Chování schránky.
Sjeďte až na konec stránky, kde uvidíte možnost Aliasy schránky.
Do prázdného textového pole vyplňte vaše aliasy dané schránky. Jednotlivé aliasy vkládejte postupně – co řádek, to jeden alias.
Jakmile budete mít vše vyplněno. Změny potvrďte kliknutím na zelené tlačítko Uložit.
Adresy, které do aliasů doplníte, se vám poté nebudou zobrazovat ve výpisu ticketů mezi příjemci.
V případě, že byste v budoucnu potřebovali aliasy schránky odstranit, jednoduše je z textového pole smažte a změny opět potvrdíte uložením.
Narazili jste na nejasnosti? Napište nám. Vždy vám rádi pomůžeme a zodpovíme vaše otázky.