Často se stává, že tickety mohou být různě provázány a vy budete potřebovat udržet přehled o tom, jaká zpráva patří k jaké zprávě a podobně.
V případě, že nějakou takovou situaci řešíte v jeden den, dají se informace udržet v hlavě. Pokud ale situaci není možné vyřešit za jeden den, například reklamace, rozsáhlé nabídky a podobně, je už složitější o všem udržet přehled.
Naštěstí v SupportBoxu budete na všechna provázání ticketů ve schránce upozorněni hláškou.
Níže v návodu si ukážeme, jak takové provázání v SupportBoxu vypadá.
Provázání u přeposlané zprávy
Přehled nyní udržíte u všech přeposlaných zpráv. Celý ticket přepošlete jednoduše pomocí ikony šipky nad textovým editorem.
V případě potřeby můžete přeposlat i jednu konkrétní zprávu z vaší konverzace. Ikonu šipky pak najdete právě v pravém rohu této konkrétní zprávy.
Jakmile zprávu přepošlete, zobrazí se vám v detailu ticketu informace o tom, že se na tento ticket váží konkrétní konverzace.
Pro lepší viditelnost je hláška podbarvená zelenou barvou. V upozornění je k dispozici i odkaz na ticket, abyste se mohli snadno prokliknout do provázané konverzace.
SupportBox tip: Nastavte si Předvybraný stav při přeposlání podle tohoto návodu. Ať nemusíte požadovaný stav vždy nastavovat ručně.
Vytvořit novou zprávu z tohoto ticketu
Pro udržení provázanosti veškeré konverzace je ideální využívat funkce Vytvořit novou zprávu z tohoto ticketu.
Tuto možnost využijete například v situacích, kdy dotaz zákazníka musíte řešit se třetí stranou a chcete mít obě tyto komunikace provázané, abyste věděli, že patří k sobě. Ovšem provázání potřebujete udělat v tomto případě pouze interní – jen pro vás jako operátora.
Komunikace se zákazníkem se nedostane ke třetí straně. A naopak komunikace se třetí stranou se nedostane k zákazníkovi. Ovšem vy z pozice operátora provázání mezi jednotlivými ticket uvidíte.
Ikonu pro možnost Vytvořit novou zprávu z tohoto ticketu najdete vpravo nahoře nad editorem.
Obratem se vám otevře Nová zpráva, kam můžete napsat potřebné sdělení a doplnit libovolnou e-mailovou adresu. Funkce Vytvořit novou zprávu z tohoto ticketu totiž nepřiloží původní zprávu jako u běžného přeposílání. Ale zůstane vám zachováno pouze zmíněné provázání napříč tickety.
Pokud je vám cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám vše upřesníme a vysvětlíme!