V případě, že byste rádi ve vašem SupportBoxu pracovali s tzv. mailto, nebo-li odkazy, které otevírají e-mailovou adresu pro odpověď v e-mailovém klientu, který si nastavíte jako výchozí, není to vůbec problém.
Stačí si pouze v SupportBoxu nastavit jako výchozí schránku pro mailto, přesně tu, kterou potřebujete.
Zjednodušeně řečeno je mailto vlastně aktivní odkaz na e-mailové adrese. Na našem ukázkovém obrázku je to tedy adresa peta.novotna@gmail.com.
Mailto v praxi
V praxi to znamená, že pokud kliknete na aktivní adresu s mailto odkazem, automaticky se vám otevře SupportBox přesně v tom bodě, kde píšete Novou zprávu.
Akorát už budete mít vyplněnou vaší výchozí e-mailovou adresu a mailto adresu zákazníka.
Velmi snadno na požadovanou adresu pošlete Novou zprávu.
Ušetříte spoustu času s opisováním a vyplňováním e-mailových adres. Na zprávy budete moci reagovat rychleji a celý proces vyřizování nových požadavků zákazníků bude o poznání efektivnější.
Nastavení schránky jako výchozí pro mailto
Každý uživatel, nehledě na jeho pravomoce, má možnost si individuálně nastavit konkrétní schránku jako výchozí pro mailto.
V pravém horním rohu klikněte na ikonku vaší fotografie / avatara a z nabídky vyberte možnost Nastavení.
Nyní v menu v horní liště klikněte na záložku Menu.
Jakmile se vám stránka načte, uvidíte seznam všech komunikačních kanálů, ke kterým máte přístup. Mimo mailto si zde můžete nastavit i vaše vlastní menu.
U e-mailové schránku, kterou si pro mailto chcete nastavit klikněte na ikonu Nastavit jako výchozí pro mailto.
Následně vám váš prohlížeč zobrazí dialogové okno s hláškou o změně nastavení (každý prohlížeč může mít trochu jiné dialogové okno). Tento dialog je třeba potvrdit.
Dále vyhledejte v SupportBoxu ticket, který obsahuje mailto adresu a klikněte na ni.
Zobrazí se vám další dialogové okno, kde je potřeba vybrat SupportBox jako výchozí pro všechny aktivní odkazy typu mailto.
Poté klikněte na tlačítko Otevřít odkaz a máte hotovo.
V SupportBoxu se vám již vždy po kliknutí na mailto adresu, zobrazí okno pro odeslání Nové zprávy ve schránce, kterou jste nastavili jako výchozí pro mailto. Vaše i zákazníkova adresa bude už samozřejmě předvyplněná.
Je vám cokoliv nejasného? Napište nám na info@supportbox.cz rádi vám poradíme!