V případě, že byste rádi ve vašem SupportBoxu pracovali s tzv. mailto, nebo-li odkazy, které otevírají e-mailovou adresu pro odpověď v e-mailovém klientu, který si nastavíte jako výchozí, není to vůbec problém. 

Stačí si pouze v SupportBoxu nastavit jako výchozí schránku pro mailto, přesně tu, kterou potřebujete. 

Zjednodušeně řečeno je mailto vlastně aktivní odkaz na e-mailové adrese. Na našem ukázkovém obrázku je to tedy adresa peta.novotna@gmail.com. 

Mailto v praxi

V praxi to znamená, že pokud kliknete na aktivní adresu s mailto odkazem, automaticky se vám otevře SupportBox přesně v tom bodě, kde píšete Novou zprávu. 

Akorát už budete mít vyplněnou vaší výchozí e-mailovou adresu a mailto adresu zákazníka. 

Velmi snadno na požadovanou adresu pošlete Novou zprávu. 

Ušetříte spoustu času s opisováním a vyplňováním e-mailových adres. Na zprávy budete moci reagovat rychleji a celý proces vyřizování nových požadavků zákazníků bude o poznání efektivnější. 

Nastavení schránky jako výchozí pro mailto 

Každý uživatel, nehledě na jeho pravomoce, má možnost si individuálně nastavit konkrétní schránku jako výchozí pro mailto. 

V pravém horním rohu klikněte na ikonku vaší fotografie / avatara a z nabídky vyberte možnost Nastavení

Nyní v menu v horní liště klikněte na záložku Menu.

Jakmile se vám stránka načte, uvidíte seznam všech komunikačních kanálů, ke kterým máte přístup. Mimo mailto si zde můžete nastavit i vaše vlastní menu

U e-mailové schránku, kterou si pro mailto chcete nastavit klikněte na ikonu Nastavit jako výchozí pro mailto.

Následně vám váš prohlížeč zobrazí dialogové okno s hláškou o změně nastavení (každý prohlížeč může mít trochu jiné dialogové okno). Tento dialog je třeba potvrdit

Dále vyhledejte v SupportBoxu ticket, který obsahuje mailto adresu a klikněte na ni. 

Zobrazí se vám další dialogové okno, kde je potřeba vybrat SupportBox jako výchozí pro všechny aktivní odkazy typu mailto. 

Poté klikněte na tlačítko Otevřít odkaz a máte hotovo. 

V SupportBoxu se vám již vždy po kliknutí na mailto adresu, zobrazí okno pro odeslání Nové zprávy ve schránce, kterou jste nastavili jako výchozí pro mailto. Vaše i zákazníkova adresa bude už samozřejmě předvyplněná. 

Je vám cokoliv nejasného? Napište nám na info@supportbox.cz rádi vám poradíme!