V SupportBoxu můžete nastavit každému z kolegů úroveň jeho pravomocí.

Úrovně v rámci celé licence:

Zakladatel

je uživatel, na kterého je celá licence zaregistrována. Zakladatel může:

  • pozvat další kolegy, upravovat pravomoce stávajících kolegů
  • přidávat a nastavovat schránky, chatboxy, telefony
  • měnit nastavení celé licence – logo společnosti, zabezpečení
  • má přístup k fakturaci, na jeho e-mail přichází faktury
  • vidí veškeré statistiky
  • vše, co může běžný uživatel

Správce účtu

  • může pozvat další kolegy, upravovat pravomoce stávajících kolegů
  • přidávat a nastavovat schránky, chatboxy, telefony
  • vidí veškeré statistiky
  • vše, co může běžný uživatel
  • správce účtu je vždy zároveň správcem všech schránek, nemůže být jen uživatelem schránky

Uživatel účtu

  • může vyřizovat zprávy ze schránek, chatboxů, telefonů, ke kterým má přístup
  • přidělovat zprávy ostatním kolegům, přidávat k nim své poznámky
  • vše jako uživatel schránky

Jak nastavit role v rámci společnosti:

Pro nastavení rolí vašich kolegů musíte být zakladatelem nebo správcem společnosti. Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka:

V první záložce – Tým můžete přidávat a propouštět kolegy a upravovat jejich pravomoce.

Úrovně v rámci jednotlivých schránek (telefonů/chatů)

V rámci každé schránky, chatboxu či telefonu můžete přizvaným kolegům určit jejich kompetence. 

Správci

  • mohou vše, co uživatelé
  • ukládat nové předpřipravené zprávy
  • mazat zprávy z koše a spamu
  • nastavovat schránku – podpis, SMTP, pluginy, chování schránky a mnoho dalšího.

Uživatelé 

  • mohou vyřizovat zprávy
  • přidělovat zprávy kolegům
  • přidávat ke zprávám interní poznámky
  • přidávat zprávám štítky
  • přesouvat zprávy do vlastních složek
  • vidí své vlastní statistiky 

Poznámka: Upravovat práva ke schránkám, chatům a telefonům mají pouze zakladatelé a správci společností (viz. výše).

Nastavení:

Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka:

V horním menu následně vyberte záložku, která vás zajímá – Práva ke schránkámPráva k chatům nebo Práva k telefonům.

V dané záložce klikněte na tlačítko Upravit.

U uživatele, pokud není správcem společnosti, nebo jejím zakladatelem, můžete nastavit tři možnosti:

  • Nemá přístup – tento uživatel danou schránku ani zprávy v ní neuvidí.
  • Uživatel – může odpovídat na dotazy, pročítat tickety, psát interní poznámky, přidělovat štítky, vkládat již hotové předpřipravené odpovědi.
  • Správce – může vše, co uživatel, navíc ale může nastavovat schránku (podpis, automatické odpovědi, pluginy a mnoho dalšího) a přidávat předpřipravené odpovědi.

Nezapomeňte vaše nastavení uložit.