V SupportBoxu můžete nastavit každému z kolegů úroveň jeho pravomocí.
Úrovně v rámci celé licence:
Zakladatel
je uživatel, na kterého je celá licence zaregistrována. Zakladatel může:
- pozvat další kolegy, upravovat pravomoce stávajících kolegů
- přidávat a nastavovat schránky, chatboxy, telefony
- měnit nastavení celé licence – logo společnosti, zabezpečení
- má přístup k fakturaci, na jeho e-mail přichází faktury
- vidí veškeré statistiky
- vše, co může běžný uživatel
Správce účtu
- může pozvat další kolegy, upravovat pravomoce stávajících kolegů
- přidávat a nastavovat schránky, chatboxy, telefony
- vidí veškeré statistiky
- vše, co může běžný uživatel
- správce účtu je vždy zároveň správcem všech schránek, nemůže být jen uživatelem schránky
Uživatel účtu
- může vyřizovat zprávy ze schránek, chatboxů, telefonů, ke kterým má přístup
- přidělovat zprávy ostatním kolegům, přidávat k nim své poznámky
- vše jako uživatel schránky
Jak nastavit role v rámci společnosti:
Pro nastavení rolí vašich kolegů musíte být zakladatelem nebo správcem společnosti. Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka:
V první záložce – Tým můžete přidávat a propouštět kolegy a upravovat jejich pravomoce.
Úrovně v rámci jednotlivých schránek (telefonů/chatů)
V rámci každé schránky, chatboxu či telefonu můžete přizvaným kolegům určit jejich kompetence.
Správci
- mohou vše, co uživatelé
- ukládat nové předpřipravené zprávy
- mazat zprávy z koše a spamu
- nastavovat schránku – podpis, SMTP, pluginy, chování schránky a mnoho dalšího.
Uživatelé
- mohou vyřizovat zprávy
- přidělovat zprávy kolegům
- přidávat ke zprávám interní poznámky
- přidávat zprávám štítky
- přesouvat zprávy do vlastních složek
- vidí své vlastní statistiky
Poznámka: Upravovat práva ke schránkám, chatům a telefonům mají pouze zakladatelé a správci společností (viz. výše).
Nastavení:
Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka:
V horním menu následně vyberte záložku, která vás zajímá – Práva ke schránkám, Práva k chatům nebo Práva k telefonům.
V dané záložce klikněte na tlačítko Upravit.
U uživatele, pokud není správcem společnosti, nebo jejím zakladatelem, můžete nastavit tři možnosti:
- Nemá přístup – tento uživatel danou schránku ani zprávy v ní neuvidí.
- Uživatel – může odpovídat na dotazy, pročítat tickety, psát interní poznámky, přidělovat štítky, vkládat již hotové předpřipravené odpovědi.
- Správce – může vše, co uživatel, navíc ale může nastavovat schránku (podpis, automatické odpovědi, pluginy a mnoho dalšího) a přidávat předpřipravené odpovědi.
Nezapomeňte vaše nastavení uložit.