Pokud jste sami prošli SupportBox a zalíbil se vám, můžete přidávat další kolegy, kteří se budou také starat o vyřizování zpráv.

Jak na to?

Pošlete kolegům pozvánku

Aby se kolegové mohli přidat do vašeho týmu na vyřizování zpráv, je třeba jim poslat pozvánku - díky ní obdrží adresu, na které se mohou přihlásit a také heslo.

V levém dolním menu klikněte na ikonku panáčka.

Otevřete se vám stránka, na které bude na pravé straně svítit tlačítko Přidat kolegu.

Klikněte na toto zelené tlačítko a objeví se vám takováto nabídka:

Vyplňte e-mail vašeho kolegy. U každé schránky si můžete vybrat, jakou roli má mít uživatel - zda vůbec má mít k dané schránce přístup - pokud ne, tak jí neuvidí.

Má-li mít kolega ke schránce přístup, může být uživatelem nebo správcem. Uživatel může vyřizovat e-maily, psát nové zprávy, přiřazovat zprávy kolegům, dávat k nim štítky, používat předpřipravené odpovědi a podobně.

Správce může navíc měnit nastavení schránky - upravovat podpis, automatickou odpověď, přidávat nové předpřipravené odpovědi a podobně.

Po té, co kliknete na tlačítko Pozvat kolegu, obdrží na zadaný e-mail váš kolega zvací e-mail s jeho heslem a odkazem na stránku, kde se může přihlásit.

Jaký zvolit e-mail pro kolegu?

Váš kolega se může přihlašovat svým osobním nebo firemním e-mailem - nemusíte se bát, nebude použit nijak jinak než jako přihlašovací jméno. Důležité je, aby každý kolega měl svůj přihlašovací e-mail unikátní a mohli jste následně sledovat jeho statistiky, a díky notifikacím se také vždy zabrání, aby dva kolegové odpověděli najednou na jednu zprávu od zákazníka.

Upravte kolegům profil

Po přidání nového kolegy můžete upravit jeho profil. Pokud vyplníte jeho jméno, telefon, pozici případně i přidáte jeho foto, může se vše automaticky doplňovat v jeho podpisu.

Takto bude vypadat rozhraní, které budete vyplňovat:

Rádi vám poradíme, pokud cokoliv nebude jasné!