SupportBox je nástroj pro e-mailovou komunikaci, vyřizovat z něj ale stejně tak můžete požadavky přicházející po chatu nebo telefonu.

Napojení telefonů probíhá přes brněnskou firmu OptimSys. Aplikace OptimCall vám zajistí přehlednou správu vašich telefonních čísel, umožňuje nahrávání hovorů, přesměrování hovorů podle určitých pravidel, řízení front hovorů a mnoho dalšího.

Všechny přicházející i odcházející hovory i SMS zprávy uvidíte přehledně v SupportBoxu:

U jednotlivých hovoru si můžete automaticky zobrazovat jméno volaného (nebo volajícího, pokud volá vám).

Pokud vám volá neznámé číslo, můžete si u hovoru jméno dané osoby zaznamenat.

U každého hovoru je možné přidat poznámku, přidělit jej kolegovi, přidat štítek, označit jej jako vyřízený nebo jej označit za spam.

Pokud je potřeba zákazníkův požadavek nějak dále zpracovávat, vytvoříte si snadno z hovoru ticket. S ticketem pak můžete nakládat jako s klasickým e-mailem.

Ke každému vašemu číslu můžete měnit kolegům pravomoce, a to včetně toho, zda mají mít přístup k záznamům hovorů.

Veškeré hovory také můžete sledovat ve Statistikách telefonů. Najdete je mezi ostatními statistikami.

Máte-li o napojení telefonů zájem, napište nám nebo zavolejte, rádi vám vše ukážeme naživo a pomůžeme nastavit.