SupportBox není jen nástroj pro e-mailovou komunikaci, vyřizovat z něj můžete také požadavky, které přicházející po live chatu nebo telefonu.

Pokud se rozhodnete i pro napojení telefonů, uděláte to jednoduše prostřednictvím firmy OptimSys. Aplikace OptimCall vám zajistí přehlednou správu vašich telefonních čísel, umožňuje nahrávání hovorů, přesměrování hovorů podle určitých pravidel, řízení front hovorů a mnoho dalšího.

Všechny přicházející i odcházející hovory včetně SMS zpráv uvidíte přehledně v SupportBoxu.

Co všechno můžete s hovory dělat 

U každého hovoru je možné přidat poznámku, přidělit jej kolegovi, přesunout hovor do jiného telefonu, přidat štítek, označit jej jako Vyřešený nebo jej označit za Spam. Pokud je potřeba zákazníkův požadavek nějak dále zpracovávat, snadno si z hovoru vytvoříte Nový ticket. A těšit se můžete i na spousty dalších funkcí, které vám pomohou k efektivnímu a pohodlnému vyřizování hovorů. 

V detailu hovoru či SMS také vidíte kompletní historii toho, co se s daným ticketem dělo a kdo z operátorů změny prováděl. Pokud máte dostatečné pravomoce (ke každému vašemu číslu totiž můžete měnit kolegům pravomoce, a to včetně toho, zda mají mít přístup k záznamům hovorů), je vám k dispozici také záznam hovoru a další užitečné detaily. 

Na levé straně vidíte informace o zákazníkovi, který vám volá, z MiniCRM a popřípadě i dalších pluginů

Veškeré hovory můžete sledovat ve Statistikách telefonů. Ovšem pozor na to, že aby se vám statistiky správně počítaly, je nutné si hovory přidělovat. Naštěstí k tomuto kroku vám skvěle poslouží funkce Automatické přidělování operátora k hovoru

Jak identifikovaz zákazníky, kteří volají 

  1. MiniCRM – jako první se pokusíme volajícího zákazníka identifikovat prostřednictvím MiniCRM. 
  2. Pluginy – pokud díky MiniCRM nedokážeme zákazníka identifikovat, ptáme se dalších pluginů, které máte aktivní. Zde je akorát potřeba, aby plugin tuto funkci podporoval. Aktuálně jsou podporované například pluginy Shoptet, PrestaShop, Raynet a UpGates a postupně podporu rozšiřujeme. 
  3. Skript identifikace jména volajícího – v případě, že se identifikace nepodaří pomocí MiniCRM a ani žádného aktivního pluginu, pak je tu poslední možnost, jak identifikovat volající zákazníky a sice pomocí vámi vytvořeného skriptu pro identifikaci jména volajícího.

Lucy AI a souhrn telefonního hovoru 

Díky funkci Poznámka si můžete vy sami k hovoru přidat libovolnou poznámku o tom, co jste v hovoru řešili, co je třeba udělat nebo vyřešit. Popřípadě si poznačit jinou důležitou informaci. 

Ovšem díky chytré asistence Lucy AI si můžete výrazně ulehčit tím, že Lucy napíše souhrn proběhlého hovoru za vás a zcela automaticky. Tuto funkci si můžete nastavit podle návodu tady

Navíc pokud máte do SupportBoxu napojený například Raynet, pak se vám informace o proběhlém hovoru včetně celého souhrnu zapíšou přímo k danému klientovi do Historie. 

Je vám něco nejasného? Ozvěte se nám! Jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.