SupportBox je nástroj pro e-mailovou komunikaci, vyřizovat z něj ale stejně tak můžete požadavky přicházející po live chatu nebo telefonu.

Aktuálně máte dvě možnosti, prostřednictvím kterých můžete telefony do SupportBoxu napojit. 

1. Přes firmu OptimSys. Aplikace OptimCall vám zajistí přehlednou správu vašich telefonních čísel, umožňuje nahrávání hovorů, přesměrování hovorů podle určitých pravidel, řízení front hovorů a mnoho dalšího.

2. Přes firmu Telfa. K dispozici budete mít řadu užitečných funkcí a možností. Například nahrávání hovorů, IVR, vlastní hlásky, Klikni a volej, ...). Navíc si pak vše budete moci vy sami nastavovat v přehledném webovém rozhraní. 

Všechny přicházející i odcházející hovory včetně SMS zpráv uvidíte přehledně v SupportBoxu:

U jednotlivých hovoru si můžete automaticky zobrazovat jméno volaného (nebo volajícího, pokud volá vám).

Pokud vám volá neznámé číslo, můžete si u hovoru jméno dané osoby zaznamenat.

U každého hovoru je možné přidat poznámku, přidělit jej kolegovi, přidat štítek, označit jej jako Vyřešený nebo jej označit za Spam.

Pokud je potřeba zákazníkův požadavek nějak dále zpracovávat, vytvoříte si snadno z hovoru ticket. S ticketem pak můžete nakládat jako s klasickým e-mailem.

V detailu každého hovoru a SMS také uvidíte historii toho, co se s daným ticketem dělo a kdo z operátorů změny prováděl.  

Ke každému vašemu číslu můžete měnit kolegům pravomoce, a to včetně toho, zda mají mít přístup k záznamům hovorů.

Veškeré hovory také můžete sledovat ve Statistikách telefonů. Najdete je mezi ostatními statistikami.

Je vám něco nejasného? Ozvěte se nám! Jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.