V SupportBoxu máte k dispozici mnoho užitečných funkcí. Jednoznačně mezi ně patří i přesun hovoru do jiného phoneboxu (telefonu) ve vašem SupportBoxu. 

Tuto funkci můžete využít například když potřebujete delegovat hovor na kolegu, předat hovor na jiné oddělení a podobně. 

Hovor pohodlně přesunete i včetně veškerých interních poznámek, záznamu hovorů, takže se nemusíte bát, že byste přesunem nějaké informaci ztratili. Vše vám zůstane pěkně pohromadě, abyste hovor dokázali perfektně obsloužit.

Jak hovor přesunu?  

Pro přesun hovorů slouží ikonka, která vypadá takto:

Hovory můžete přesunovat rovnou z výpisu vašich hovorů. A to buď po jednom, a nebo i hromadně. 

Samozřejmě můžete hovor přesunout do jiného telefonu i přímo z jeho detailu.

Jakmile přesun provedete hovor se přesune do vybraného telefonu a dále můžete hovor zpracovávat, jak jste zvyklí.  

Pro váš lepší přehled, v detailu každého přesunutého hovoru, vždy uvidíte informaci o tom, odkud a kým byl hovor přesunutý.  

A nezapomeňte, že hovory můžete přesouvat pouze mezi telefony, ke kterým máte nastavené pravomoce. 

V jaké složce najdu přesunutý hovor? 

Pokud přesouváte hovor, který máte ve složce Nové, pak jej i v novém telefonu naleznete ve složce Nové. 

Jestliže budete mít hovor přidělený a přesunete ho do nového telefonu, najdete hovor opět ve složce Moje a přidělení zůstane zachováno. 

V případě, kdy hovor budete mít ve složce Vyřešené, a přesunete jej do jiného telefonu z této složky, tak i v novém telefonu naleznete přesunutý hovor ve složce Vyřešené. 

Je vám něco nejasného? Napište nám – rádi vám pomůžeme a vše upřesníme.