Díky šikovné funkci Automatické vyřešení zmeškaných hovorů uvidíte na první pohled, ve výpisech hovorů, které hovory máte obsloužit. 

Velmi snadno si totiž pomocí této funkce rozlišíte zmeškané hovory, které už byly navolány a úspěšně vyřešeny a naopak, na která zmeškaná čísla je potřeba ještě zavolat. 

Žádné složité dohledávání a zjišťování, na jaká čísla volat. Vše uvidíte přehledně na první pohled. 

Například: 

Zákazník vám 2 x zavolá zrovna ve chvíli, kdy nebudete moci jeho hovor přijmout. Poté uvidíte 2 zmeškané hovory z jednoho čísla. Obratem zákazníkovi zavoláte zpět a jeho požadavek úspěšně vyřešíte.

Jakmile hovor ukončíte, všechny zmeškané hovory (například 3 hodiny zpětně), od tohoto konkrétního čísla (zákazníka) se vám označí jako Vyřešené. 

Vizuálně je tato funkce zobrazena malými fajfkami, které jsou umístěny před stavem telefonátu. 

Barevně je poté odlišen jejich význam: 

  • Zelená fajfka - zákazníkovi jsme se v pořádku dovolali a vše je vyřešeno. 

  • Světle šedá fajfka - zákazníkovi jste se nedovolali a bude potřeba se tomuto hovoru ještě věnovat. 

Kliknutím na fajfku si stav můžete samozřejmě i změnit ručně. 

Jak na nastavení? 

V levém spodním rohu SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a dále vyberte telefon, kde si přejte tuto funkci aktivovat. 

Nyní v horní liště klikněte na možnost Chování

Jakmile se vám záložka Chování načte, uvidíte na obrazovce tuto nabídku: 

Do prázdného políčka si můžete nadefinovat čas v hodinách.

Po tuto dobu zpětně, se vám automaticky označí zmeškané hovory jako vyřešené, ale pouze v případě, že se klientovi dovoláte zpět a jeho požadavek vyřídíte.

Defaultně zde má každý uživatel SupportBoxu nastaveny 3 hodiny. Interval si ale můžete prodloužit, nebo naopak zkrátit podle vašich potřeb. 

Změny uložte a máte hotovo! 

Ukázka z praxe: 

Je vám cokoliv nejasného? Ozvěte se nám a my vám moc rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.