Díky šikovné funkci Automatické vyřešení zmeškaných hovorů uvidíte na první pohled, ve výpisech hovorů, které hovory máte obsloužit. Velmi snadno si totiž pomocí této funkce rozlišíte zmeškané hovory, které už byly navolány a úspěšně vyřešeny a naopak, na která zmeškaná čísla je potřeba ještě zavolat. 

Žádné složité dohledávání a zjišťování, na jaká čísla volat. Vše uvidíte na první pohled. 

Například: 
Zákazník vám 2 x zavolá zrovna ve chvíli, kdy nebudete moci jeho hovor přijmout. Poté uvidíte 2 zmeškané hovory z jednoho čísla. Obratem zákazníkovi zavoláte zpět a jeho požadavek úspěšně vyřešíte.

Jakmile hovor ukončíte, všechny zmeškané hovory (například 3 hodiny zpětně), od tohoto konkrétního čísla (zákazníka) se vám označí automaticky jako Vyřešené. 

Vizuálně je tato funkce zobrazena malými fajfkami, které jsou umístěny před stavem telefonátu. 

Barevně je poté odlišen jejich význam: 

  • Zelená fajfka - zákazníkovi jste se v pořádku dovolali a vše je vyřešeno. 

  • Světle šedá fajfka - zákazníkovi jste se nedovolali a bude potřeba se tomuto hovoru ještě věnovat. 

Kliknutím na fajfku si stav můžete samozřejmě i změnit ručně. 

U jakých stavů je fajfka k dispozici: 

  • Nedovolaný (odchozí) 
  • Zmeškaný (příchozí) 
  • Automat 

U jakých stavů fajfka není k dispozici: 

  • Realizované
  • Vyzvání 
  • Vyřizuje operátor 

Jak automatické vyřešení zmeškaných hovorů nastavit 

V levém spodním rohu SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a dále vyberte telefon, kde si přejte tuto funkci aktivovat. 

Nyní v horní liště klikněte na možnost Chování

Jakmile se vám záložka Chování načte, doplňte si do pole Automatické vyřešení zmeškaných hovorů (v hodinách)  dobu, po kterou se vám mají Zmeškané hovory zpětně označovat jako Vyřešené. 

Ve výchozím nastavení jsou zde vždy nastaveny 3 hodiny. Interval si ale můžete prodloužit, nebo naopak zkrátit podle vašich potřeb. 

Pod nastavením automatického vyřešení zmeškaných hovorů, máte ještě další možnosti nastavení. A to konkrétně funkci Automaticky přesunout do složky Vyřešené všechny Realizované hovory a hovory, které jsou označené jako vyřešené.

Je to velmi šikovná funkce, díky které budete mít ve vašich telefonech h neustálý pořádek a zároveň ušetříte spoustu klikání. 

Po zaškrtnutí se vám automaticky všechny hovory, které mají stav Realizovaný a hovory, které máte malou fajfkou automaticky označené jako Vyřešené, přesunou do složky Vyřešené. 

Pokud tuto možnost nezaškrtnete, bude vám vše fungovat jako doposud. To znamená, že hovory vám budou zůstávat stále ve složce Nové a jako Vyřešené se vám budou označovat jen pomocí fajfky před stavem hovoru. A do složky Vyřešené se vám hovory přesunou až poté, co je ručně označíte staven Vyřešen. 

Věškrté změny uložte kliknutím na tlačítko Upravit a máte hotovo.

Je vám cokoliv nejasného? Ozvěte se nám a my vám moc rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.