Když vám zákazník volá nebo píše SMS, určitě vám v tu chvíli velmi pomůže, budete-li mít jeho jméno ihned zobrazeno a budete vědět s kým komunikujete. 

SupportBox vám umožňuje napojit si váš libovolný systém a na základě telefonního čísla (a také podle e-mailové adresy) volajícího identifikovat za pomoci skriptu pro identifikaci

Kam vložit URL skriptu pro identifikaci jména volajícího

Pole, pro vložení URL skriptu pro identifikaci jména volajícího, najdete vždy nastavení konkrétního telefonu. Pro každý váš telefon můžete mít jiný skript. 

Vlevo dole klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a zvolte telefon, kam chcete skript vložit. 

Nyní hned v první záložce Všeobecné uvidíte pole URL pro získání jména volajícího. Přesně do tohoto pole vložte váš skript. 

Jako URL můžete vložit URL jakéhokoliv serveru. Berte na vědomí, že zástupný znak [PHONE_NUMBER] bude nahrazen číslem jež vám právě volá či píše SMS. Příkladem správně nastavené URL je například:

https://domena.cz/script.php?cislo=[PHONE_NUMBER]

Jakmile budete mít vloženo, nezapomeňte změny uložit kliknutím na tlačítko Upravit

Ukázkový skript a jak může na serveru vypadat

Vzorové scripty pro napojení libovolné aplikace naleznete ke stažení zde: http://supportbox.cz/download/supportbox_identify.zip

<?php

header('Content-type: application/json');

$output = [];
if ($_GET['phone'] === '+420123456789' || $_GET['email'] === 'jan.novak@example') {
    $output = [
        'name' => 'Jan Novák', // string|null
        'phone' => '+420123456789', // string|null
        'email' => 'jan.novak@example' // string|null
    ];
}

echo json_encode($output);

Identifikace zákazníků se projeví u nových hovorů a SMS. Zpětně se změna nastavení nepromítne. 

Jméno volajícího se vám zobrazí na několika místech. V levém menu u nového hovoru, v notifikaci, vše je doplněno i ve výpisu hovoru a v samotném detailu hovoru. Zároveň se vám zjištěné jméno, e-mailová adresa i telefon volajícího propíše také do MiniCRM a tím se vám krásně prováže celková komunikace s daným zákazníkem. 

Kdy dochází k identifikaci volajícího 

K identifikaci volajícího dochází tehdy pokud:

  1. Ještě vůbec neexistuje v databázi. Například volá poprvé.
  2. Nebo nedošlo k jeho identifikaci v minulosti. Pokud ale máme jeho jméno, bereme osobu jako identifikovanou a tudíž se znovu neptáme.‌

To znamená, že nedochází ke zpětné identifikaci volajících.  

Kdyby cokoliv bylo nejasného, napište nám. Rádi vám s nastavením pomůžeme.