Pokud máte v SupportBoxu napojeny vaše telefony a využíváte více klapek, zajisté se vám bude hodit funkce, která vám v detailu hovoru ukáže, na jakou konkrétní klapku zákazník volal a na které byl reálně obsloužený. 

Tato funkce má tu výhodu, že je velmi užitečná a přitom se děje úplně automaticky. To znamená, že nemusíte v SupportBoxu nic nastavovat a přesto vám informace zobrazíme. 

Jak to vypadá v praxi

Zobrazení volaných a obsloužených klapek máte k dispozici vždy v detailu konkrétního hovoru. 

Realizovaný hovor 

V detailu realizovaného hovoru vidíte: 

  • Volaná klapka - Telefonní číslo, na které zákazník volal včetně klapky. 
  • Obsloužen na klapce - Číslo klapky, kde byl zákazník reálně odbaven.

Zmeškaný hovor 

V detailu zmeškaného hovoru vidíte: 

  • Volaná klapka - Telefonní číslo, na které zákazník volal včetně klapky. 

Nedovolaný hovor 

V detailu nedovolaného hovoru vidíte: 

  • Volaná klapka - Číslo klapka, ze které jste hovor reálně vytočili. 
  • Obsloužen na klapce - Číslo klapky, ze které jste hovor obsluhovali, i přesto, že jste se nedovolali. 

Zobrazení pojmenované klapky

Jestliže budete mít v Nastavení telefonu a záložce Napojené zařízení vaše klapky pojmenované, například konkrétními jmény operátorů, pak se vám budou na všech místech, kde se s klapkami pracuje, zobrazovat právě tato vaše pojmenování. 


Platí to právě i pro zobrazení volaných a obsloužených klapek v detailu hovoru. Záleží tedy jen na vás, zda chcete zobrazovat čísla klapek nebo vaše pojmenování. 

Kdyby vám cokoliv bylo nejasného, chtěli jste se zeptat, či ujistit, jsme tu pro vás. Stačí nám napsat na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.