Pokud máte v SupportBoxu napojeny vaše telefony a využíváte více klapek, zajisté se vám bude hodit funkce, která vám v detailu hovoru ukáže, na jakou konkrétní klapku zákazník volal a na které byl reálně obsloužený.
Tato funkce má tu výhodu, že je velmi užitečná a přitom se děje úplně automaticky. To znamená, že nemusíte v SupportBoxu nic nastavovat a přesto vám informace zobrazíme.
Jak to vypadá v praxi
Zobrazení volaných a obsloužených klapek máte k dispozici vždy v detailu konkrétního hovoru.
Realizovaný hovor
V detailu realizovaného hovoru vidíte:
- Volaná klapka - Telefonní číslo, na které zákazník volal včetně klapky.
- Obsloužen na klapce - Číslo klapky, kde byl zákazník reálně odbaven.
Zmeškaný hovor
V detailu zmeškaného hovoru vidíte:
- Volaná klapka - Telefonní číslo, na které zákazník volal včetně klapky.
Nedovolaný hovor
V detailu nedovolaného hovoru vidíte:
- Volaná klapka - Číslo klapka, ze které jste hovor reálně vytočili.
- Obsloužen na klapce - Číslo klapky, ze které jste hovor obsluhovali, i přesto, že jste se nedovolali.
Kdyby vám cokoliv bylo nejasného, chtěli jste se zeptat, či ujistit, jsme tu pro vás. Stačí nám napsat na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.