Pokud máte v SupportBoxu napojeny vaše telefony a využíváte více klapek, zajisté se vám bude hodit funkce, která vám v detailu hovoru ukáže, na jakou konkrétní klapku zákazník volal a na které byl reálně obsloužený. 

Tato funkce má tu výhodu, že je velmi užitečná a přitom se děje úplně automaticky. To znamená, že nemusíte v SupportBoxu nic nastavovat a přesto vám informace zobrazíme. 

Jak to vypadá v praxi? 

Zobrazení volaných a obsloužených klapek máte k dispozici vždy v detailu konkrétního hovoru. 

Realizovaný hovor 

V detailu realizovaného hovoru vidíte: 

  • Volaná klapka - Telefonní číslo, na které zákazník volal včetně klapky. 
  • Obsloužen na klapce - Číslo klapky, kde byl zákazník reálně odbaven.

Zmeškaný hovor 

V detailu zmeškaného hovoru vidíte: 

  • Volaná klapka - Telefonní číslo, na které zákazník volal včetně klapky. 

Nedovolaný hovor 

V detailu nedovolaného hovoru vidíte: 

  • Volaná klapka - Číslo klapka, ze které jste hovor reálně vytočili. 
  • Obsloužen na klapce - Číslo klapky, ze které jste hovor obsluhovali, i přesto, že jste se nedovolali. 

Automat

V detailu hovoru, který odbavil automat uvidíte: 

  • Obsloužen na klapce - Číslo klapky, na které máte nastaven váš automat. 

Kdyby vám cokoliv bylo nejasného, chtěli jste se zeptat, či ujistit, jsme tu pro vás. Stačí nám napsat na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.