Jestliže pracujete v SupportBoxu s telefony, určitě víte, že vaši operátoři mohou mít nastavené různé pravomoce. Nastavení pravomocí pak ovlivňuje to, jestli operátor má nebo nemá přístup k nahrávkám hovorů. Konkrétně tedy k nahrávkám hovorů se zákazníkem.
Pokud ale vaším zákazníkům umožňujete zanechat vám i klasickou hlasovou zprávu a chcete, aby se vám i tyto hlasové zprávy zobrazovaly v SupportBoxu, abyste si je mohli přehrát a dále s nimi pracovat, je nutné si tuto možnost nastavit.
Nastavení funkce Zobrazovat všechny nahrávky včetně hlasových zpráv od zákazníka je velmi jednoduché a zvládnete to na pár kliknutí.
Jak nastavit Zobrazování všech nahrávek
V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a dále vyberte telefon, kde si přejete tuto funkci aktivovat.
Nyní v horních záložkách klikněte na Chování.
Na stránce najděte možnost Nahrávky hovorů a zaškrtněte Zobrazovat všechny nahrávky včetně hlasových zpráv od zákazníka.
Změny nezapomeňte uložit kliknutím na zelené tlačítko Upravit.
A máte hotovo. Nyní se vám budou zobrazovat u hovorů všechny nahrávky včetně hlasových zpráv.
Jak vypadá zobrazení nahrávky a hlasové zprávy v praxi
Pokud nedojde při hovoru ke spojení operátora se zákazníkem, bude hovor vždy označen stavem Automat.
V detailu hovoru se vám pak zobrazí přehrávač, prostřednictvím kterého si hlasovou zprávu jednoduše přehrajete.
Je vám něco nejasného? Potřebujete poradit? Napište nám a my vám moc rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.