U každého vašeho telefonního čísla, které máte v SupportBoxu napojeno, si můžete nastavit pracovní dobu přesně podle vašich potřeb. 

Výhodou je, že na začátku pracovní doby, kterou si nastavíte, se automaticky přepnou všichni vaši operátoři do stavu online. A po skončení pracovní doby se všichni operátoři automaticky přepnout do offline stavu.  

Operátoři tak nebudou muset na přepínání myslet. Vše se bude dít samo a naprosto automaticky. Nestane se, že by někdo zapomněl a zůstal online třeba celou noc. 

Jak nastavit pracovní dobu pro telefony? 

Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte telefonní číslo, kde si přejete pracovní dobu přidat. 

V horní nabídce zvolte záložku Pracovní doba.

Nyní si vyplňte u konkrétních dní takovou pracovní dobu, ve kterých chcete, aby se operátorů s přístupem k danému telefonu automaticky nastavil online nebo offline stav.

Pracovní doba umožní jednoduše nastavit čas, kdy operátoři začínají pracovat a jsou online a naopak, kdy jim končí pracovní doba jsou offline.

Samozřejmě můžete vyplnit pouze Do (popřípadě Od). Tím docílíte toho, že se operátor přepne ručně do online a jakmile uplyne nastavená doba, přepne se automaticky do offline.

Nevyplníte-li žádná data, zůstanou v dané dny automaticky offline a bude se váš online/offline stav odvíjet od ručního přepínání. 

Pod tabulkou pracovní doby si nezapomeňte nastavit, zda se vám mají v pracovní době zohledňovat státní stávky. Pokud Nezapínat o svátcích zaškrtnete, zůstanete o svátcích vždy offline. 

Změny pracovní doby nezapomeňte Uložit

Online – Offline přepínač

Vpravo nahoře najde každý z vašich kolegů přepínač, díky kterému se snadno přepne do požadovaného stavu i ručně. 

Online stav

Offline stav

Nevíte si rady? Obraťte se na nás. Rádi vám s nastavením pracovní doby pomůžeme.