V SupportBoxu vytvoříte jednoduše z konverzace po telefonu nový ticket, který pak můžete delegovat, přidat k němu poznámku, nebo z něj napsat e-mail zákazníkovi.

Tak na příklad, zákazník vám zavolá a zeptá se náhradní díl k nějakému produktu. Nejspíš se budete muset zeptat výrobce, zda vám náhradní díl dodá a za jakých podmínek. Klientovi můžete rovnou slíbit, že jakmile se dozvíte podrobnosti, napíšete mu je e-mailem, aby se mohl v klidu rozhodnout. Z nahrávky telefonátu si můžete po jeho skončení jedním kliknutím rychle vytvořit nový ticket. 

Vytvoření nového ticketu

Rozklikněte daný telefonát v levém menu SupportBoxu.

Vpravo dole pod okénkem komunikace naleznete dvě ikonky obálky. První slouží pro zaslání SMS zprávy, druhá pak z celé vaší komunikace se zákazníkem vytvoří nový ticket. 

Otevře se vám nabídka pro detaily ticketu. 

Jako první vyberte schránku, ke které se má ticket přiřadit.

Dále vyplňte předmět ticketu.

Upozornění: Předmět a stejně tak i text, kterým ticket popíšete, může vidět i zákazník, v případě, jakmile na nový ticket odpovíte. Ideální je třeba Dotaz na zboží, Dotaz od klienta a podobně.

V dalším poli zadejte e-mail na zákazníka.

V posledním políčku napište text samotného ticketu – doplňující informace, nebo shrnutí zadání.

Po vytvoření se vám zobrazí informace o vytvoření nového ticketu se shrnutím důležitých informací.

Nový ticket se zobrazí jako nová zpráva ve vybrané schránce, na kterou jste ticket přiřadili.

Po rozkliknutí vidíte všechny dostupné informace, tedy e-mail klienta, předmět i text ticketu.

Najdete zde také odkaz na telefonát se zákazníkem, takže si můžete vy, nebo kolega, pohodlně dohledat vše, co se s klientem řešilo. Kolega musí mít pravomoce k telefonům v SupportBoxu, aby se k záznamu dostal.

No a to je celé, žádná věda to není, ale ušetří to mnoho práce, dohledávání, a zabrání případným zmatkům v komunikaci s kolegy, nebo i samotným klientem.

SupportBox Tip: Dále už s ticketem pracujeme jako s běžnou zprávou. Zde najdete další návody na práci se samotnými schránkami a zprávami.

Pokud je Vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.