Pokud jste se rozhodli mít zákaznickou péči kompletně na jednom místě, děláte jedině dobře a my vám ukážeme, jak si jednoduše na pár kliknutí můžete do SupportBoxu přidat telefony Telfa. 

K napojení telefonů je v první řadě potřeba mít vytvořenou zákaznickou linku nebo i celou ústřednu prostřednictví Telfa. K dispozici budete mít řadu užitečných funkcí a možností. Například nahrávání hovorů, IVR, vlastní hlásky, Klikni a volej, ...). Navíc si pak vše budete moci vy sami nastavovat v přehledném webovém rozhraní. 

A jakmile budete mít systém telefonů přes Telfu zprovozněný a nastavený, stačí si telefony už jen na pár kliknutí aktivovat i ve vašem SupportBoxu. 

Jak přidat Telfa telefon do SupportBoxu

V levém horním rohu, hned pod vaším logem, klikněte na Přidat schránku +

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě pak klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

A dále klikněte na + Přidat telefon Telfa.

Zobrazí se vám tabulka s políčky, které je potřeba vyplnit. Povinná pole jsou označena hvězdičkou (*).

Jako první krok v tabulce vyplňte pole API klíč a Server a klikněte na zelené tlačítko Vytvořit

  • API klíč – tento údaj naleznete v administrace Telfy. Přihlaste se a v horním menu klikněte na Uživatele a proklikněte se do nastavení konkrétního uživatele.

    Upozornění:
     S API klíči mohou pracovat pouze Administrátoři.
    Proto je nutné, aby konkrétní uživatel, kterému se API klíč generuje, byl v Telfě Administrátor. A samozřejmě i uživatel, který API klíč generuje, musí být Administrátorem. 


    Dále v nabídce Přihlašování a práva najděte možnost Zobrazit API klíče a klikněte na ni.

    Nyní klikněte na Vygenerovat nový API klíč pro z nabídky vyberte Ostatní systémy a modrým tlačítkem Generovat si vytvoříme potřebný API klíč. 

  • Server – server máte k dispozici v URL adrese na přihlašovací stránce do vaší administrace Telfy. Server uvidíte v URL samozřejmě i po přihlášení do administrace.
    Server si z URL zkopírujte ve formátu www5.telfa.cz (nevkládádejte https:// protokol ani informace uvedené za cz) a vložte jej do SupportBoxu. 

    Například: 
    Vaše URL pro přihlášení do vaší administrace Telfy je: 
    https://www5.telfa.cz/prihlasit

    Do SupportBoxu vložte: 
    www5.telfa.cz

  • Telefonní číslo – Díky tomu, že si vyplníte pole API klíč a Server se vám automatický předvyplní pole Telefonní číslo. Zde máte k dispozici všechny vaše dostupná telefonní čísla, ze kterých můžete při nastavování vybírat. Stačí na vybrané číslo kliknout a označit si jej. V Telfa administraci se vám tyto čísla zobrazují v záložce Plán hovoru. 

  • Název telefonu – Dále už zbývá si daný telefon pojmenovat v poli Název telefonu. Název slouží čistě pro vaše interní potřeby. Bude se zobrazovat jen vám, ve vašem SupportBoxu, v levé nabídce pod výpisem schránek.

Jakmile všechny políčka v nastavení vyplníte správnými údaji, potvrďte nastavení znovu kliknutím na zelené tlačítko Vytvořit.   

A následně jako poslední krok nezapomeňte kliknout na tlačítko Propojit Telfu a SupportBox

A máte hotovo – telefony Telfa máte nyní napojené.

Před tím, než se naplno pustíte do vyřizování hovorů, doporučujeme určitě vše otestovat, ať máte 100 % jistotu, že je vše nastaveno správně.

Napojené zařízení

Pokud si následně chcete rovnou nastavit sekci Napojené zařízení – určitě můžete. Využijete to zejména pro funkci Klik a volej či Zahájení nové konverzace

Ke správnému nastavení Napojených zařízení budete potřebovat vědět jednu důležitou informaci. V SupportBoxu vám zobrazujeme ID uživatele z URL adresy daného uživatele, nikoliv Linku uživatele. 

Kde uvidím v Telfě ID uživatele 

Přihlaste do vaší administrace Telfy.

V horní liště zvolte záložku Uživatelé a proklikněte se do detailu konkrétního uživatele, u kterého potřebujete zjistit jeho ID. 

Nyní se v detailu uživatele podívejte do URL adresy a zde už vidíte jeho ID. 

Každý uživatel má v Telfě jiné ID. A právě tyto ID uživatelů vám zobrazujeme v SupportBoxu. 

Pokud byste s čímkoli potřebovali pomoci, napište nám, jsme tu pro vás a moc rádi vám s nastavením pomůžeme.