Pokud jste se rozhodli mít zákaznickou péči kompletně na jednom místě, děláte jedině dobře a my vám ukážeme, jak si jednoduše na pár kliknutí můžete do SupportBoxu přidat telefony Telfa. 

K napojení telefonů je v první řadě potřeba mít vytvořenou zákaznickou linku nebo i celou ústřednu prostřednictví Telfa. K dispozici budete mít řadu užitečných funkcí a možností. Například nahrávání hovorů, IVR, vlastní hlásky, Klikni a volej, ...). Navíc si pak vše budete moci vy sami nastavovat v přehledném webovém rozhraní. 

A jakmile budete mít systém telefonů přes Telfu zprovozněný a nastavený, stačí si telefony už jen na pár kliknutí aktivovat i ve vašem SupportBoxu. 

Nastavení Telfa telefonů v SupportBoxu

V levém horním rohu, hned pod vaším logem, klikněte na Přidat schránku +

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě pak klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

A dále klikněte na + Přidat telefon Telfa.

Zobrazí se vám tabulka s políčky, které je potřeba vyplnit. Povinná pole jsou označena hvězdičkou (*).

  • Název telefonu – slouží čistě pro vaše interní potřeby. Název se vám bude zobrazovat jen ve vašem SupportBoxu v levé nabídce pod výpisem schránek. Nejčastěji zde zákazníci vyplňují přímo telefonní číslo nebo jméno webových stránek, ke kterým číslo patří. 

  • Telefonní číslo – zde zadejte vaše telefonní číslo ve formátu, které máte v Telfě v záložce Plán hovoru, vyznačeny modrou barvou. U českých čísel to bude nejčastěji ve formátu 111222333 – tedy bez mezer a bez předvolby.  

  • API klíč – tento údaj naleznete v administrace Telfy. Přihlaste se a v horním menu klikněte na Uživatele a proklikněte se do nastavení konkrétního uživatele.

    Upozornění:
     S API klíči mohou pracovat pouze Administrátoři.
    Proto je nutné, aby konkrétní uživatel, kterému se API klíč generuje, byl v Telfě Administrátor. A samozřejmě i uživatel, který API klíč generuje, musí být Administrátorem. 


    Dále v nabídce Přihlašování a práva najděte možnost Zobrazit API klíče a klikněte na ni.

    Nyní klikněte na Vygenerovat nový API klíč pro z nabídky vyberte Ostatní systémy a modrým tlačítkem Generovat si vytvoříme potřebný API klíč. 

  • Server – server máte k dispozici v URL adrese na přihlašovací stránce do vaší administrace Telfy. Server uvidíte v URL samozřejmě i po přihlášení do administrace.
    Server si z URL zkopírujte a vložte jej do SupportBoxu.

    Například: 
    Vaše URL pro přihlášení do vaší administrace Telfy je: 
    https://www5.telfa.cz/prihlasit

    Do SupportBoxu vložte: 
    www5.telfa.cz

Jakmile všechny políčka v nastavení vyplníte správnými údaji, potvrďte nastavení kliknutím na zelené tlačítko Upravit

A následně jako poslední krok nezapomeňte kliknout na tlačítko Propojit Telfu a SupportBox

A máte hotovo – telefony Telfa máte nyní napojené.

Před tím, než se naplno pustíte do vyřizování hovorů, doporučujeme určitě vše otestovat, ať máte 100 % jistotu, že je vše nastaveno správně.

Napojené zařízení

Pokud si následně chcete rovnou nastavit sekci Napojené zařízení – určitě můžete. Využijete to zejména pro funkci Klik a volej či Zahájení nové konverzace

Ke správnému nastavení Napojených zařízení budete potřebovat vědět jednu důležitou informaci. V SupportBoxu vám zobrazujeme ID uživatele z URL adresy daného uživatele, nikoliv Linku uživatele. 

Kde vidím v Telfě ID uživatele? 

Přihlaste do vaší administrace Telfy.

V horní liště zvolte záložku Uživatelé a proklikněte se do detailu konkrétního uživatele, u kterého potřebujete zjistit jeho ID. 

Nyní se v detailu uživatele podívejte do URL adresy a zde už vidíte jeho ID. 

Každý uživatel má v Telfě jiné ID. A právě tyto ID uživatelů vám zobrazujeme v SupportBoxu. 

Pokud byste s čímkoli potřebovali pomoci, napište nám, jsme tu pro vás a moc rádi vám s nastavením pomůžeme.