Pokud vám zákazník napíše e-mail, nebo vás pořádá o pomoc na live chatu je důležité včas zareagovat a pomoci mu. Proto tyto případy je dobré mít nastaveny notifikace a žádný e-mail ani live chat vám už více neuteče.
To samé ale platí i v případě telefonických hovorů. Jestliže se zákazník rozhodl vám zavolat, je potřeba, abyste mu i na telefonu byli k dispozici, jeho hovor včas zaznamenali a přijmuli jej.
Proto si nyní můžete v SupportBoxu nastavit notifikace také na příchozí hovor a SMS. Žádný hovor už vám neuteče.
Jaké notifikace lze pro telefony nastavit?
V nastavení notifikací pro telefony si můžete sami zvolit, na co si přejte být upozorněni.
- Nový hovor – notifikace na všechny nové příchozí hovory.
- Nová SMS – upozornění na nové příchozí zprávy.
Pokud zaškrtnete možnost Zvuk do prohlížeče, bude vás notifikovat zvukovým upozorněním přímo SupportBox.
V případě, že si zvolíte možnost notifikace – Do prohlížeče, bude vás na nové hovory či SMS upozorňovat přímo prohlížeč. Je vše potřeba mít stále otevřený prohlížeč s aplikací SupportBox. Bez problému se ale klidně můžete pohybovat i v jiném okně, na jiných webových stránkách, i přesto se vám notifikace v pravém spodním rohu stránky zobrazí.
Jak notifikace vypadají?
Nový hovor:
Velkou výhodou je, že pokud se volajícího podaří v SupportBoxu identifikovat, v notifikaci se vám rovnou zobrazí jeho jméno.
Pokud se osobu, která vám volá, identifikovat nepodaří uvidíte pouze telefonní číslo, ze kterého volá.
Stejný princip funguje i v případě SMS.
Nastavení notifikací pro telefony
Otevřete si váš SupportBox a klikněte v na ikonku vaší fotografie / avatara v pravém horním rohu. Z nabídky možností vyberte Notifikace.
Nyní klikněte na horní záložku Telefony.
Následně už uvidíte přehled všech telefonních čísel, ke kterým máte přístup a ke kterým si můžete nastavit potřebné notifikace.
U každého telefonního čísla si můžete nastavit jiné notifikace. Je to jen na vás, která kombinace vám bude vyhovovat nejvíce.
Malou ikonkou pluska před telefonním číslem si otevřete nastavení notifikací.
Pomocí tlačítek Zaškrtnout vše / Odškrtnout vše si snadno jedním kliknutím označíte všechny varianty, nebo naopak všechny varianty odškrtnete.
Ovšem požadované notifikace si můžete zaškrtat i ručně a zvolit přesně tu kombinaci upozornění, která pro vás bude nejvhodnější.
Změny nezapomeňte uložit.
Povolit notifikace v prohlížeči
Na závěr si nezapomeňte povolit notifikace ve vašem prohlížeči.
Přesně k tomu slouží tlačítko Povolit notifikace v prohlížeči.
Klikněte na toto tlačítko. Následně vás prohlížeč požádá o povolení, aby vám mohl zasílat oznámení. Toto oznámení povolte.
Upozornění: Pro správné fungování notifikací je potřeba využívat pro práci v SupportBoxu webový prohlížeč, který bude podporovat zobrazení notifikací (většina mino IE11). Seznam podporovaných prohlížečů je k dispozici zde - Podporované prohlížeče pro SupportBox.
Pokud povolení notifikací proběhne v pořádku, změní tlačítko textaci na Notifikace povoleny. Tím budete mít jistotu, že upozornění máte nastaveno zcela korektně.
Poznámka: Pokud využíváte MacOS Big Sur, že je potřeba mít povolené zobrazování notifikací pro prohlížeč viz. obrázek:
Dobrá práce! Notifikace pro telefony máte nastaveny.
Na úplný závěr se ještě můžete ujistit, že máte zapnutá oznámení i ve vašem počítači či jiném zařízení, na kterém v SupportBoxu pracujete.
Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám. Rádi vám pomůžeme.