SupportBox má responzivní design, proto jej pohodlně můžete ovládat z mobilního zařízení, vzhled se přizpůsobí velikost obrazovky.
Na zprávy můžete odpovídat, ať jste kdekoliv. Stačí vám pouze mobilní data nebo připojení Wi-Fi a přihlašovací údaje k vašemu SupportBox účtu.
Pro rychlejší přístup do aplikace si umístěte přímo na plochu vašeho mobilního zařízení ikonu SupportBoxu.
Jak si přidat ikonku SupportBoxu do mobilního zařízení
- Ve vašem mobilním zařízení si pomocí internetového prohlížeče otevřete stránku https://app.supportbox.cz/login.
- V pravém rohu se vám zobrazí ikona Menu – klepněte na ni.
- Vyberte poslední možnost Přihlásit se.
- Vyplňte vaše přihlašovací údaje a přihlaste se do aplikace.
- Pomocí funkce vašeho telefonu Přidat na plochu si přidejte SupportBox na plochu vašeho mobilního zařízení.
SupportBox Tip: Jak si můžete přidat SupportBox ve svém iPhone se dočtete v našem návodu Přidejte si SupportBox na plochu vašeho iPhone.
Základní orientace
Základní orientace v mobilní verzi SupportBoxu je velmi intuitivní. Všechny vaše oblíbené funkce jsou zachovány tak, jak jste na ně zvyklí z klasického rozhraní na PC nebo notebooku.
Hlavní stránka
Po přihlášení do SupportBoxu se vám zobrazí hlavní stránka, kde uvidíte všechny vaše schránky v přehledném výpise. Pokud máte více schránek, stačí jednoduše scrollovat dolů.
V pravém horním rohu je ikona Menu. Po klepnutí na ikonku se vám zobrazí nabídka Nastavení vašeho účtu.
V levém spodním rohu se dostanete do Nastavení schránek, chatů a telefonů. Přístupné je také nastavení Týmu a snadno se jedním klepnutím dostanete i do Statistik.
Pokud k těmto údajům nemáte mít pravomoc, tyto možnosti se vám nezobrazí.
Práce se schránkami
Do konkrétní schránky se dostanete přes Hlavní stránku, klepnutím na název konkrétní schránky.
Do levého bočního menu s výpisem schránek se také velmi snadno dostanete kliknutím na ikonu v levém horním rohu. Nezáleží kde v aplikaci se zrovna nacházíte. Tuto ikonku Menu pro otevření bočního menu budete mít k dispozici vždy – v jakékoliv schránce či složce.
Vyberete potřebnou schránku a prstem na ni klepněte. Následně se dostanete na výpis zpráv se schránce.
Nahoře nad výpisem zpráv máte možnost vytvořit úplně novou zprávu. Stačí klepnout na tlačítko Nová zpráva.
Pokud si potřebujte najít zprávy, které máte v dané schránce ve složkách Přidělené, Moje, nebo Vyřešené, klikněte v horním levém rohu na ikonku Menu. Zobrazí se vám opět levé menu s vašimi složkami.
S jednotlivými tickety můžete dále pracovat jako obvykle. Můžete úkoly delegovat na kolegy, přidávat interní poznámky, štítky, nastavit priority. Pomocí šipeček můžete také velmi snadno přeskočit na další zprávu, aniž byste se museli vracet zpět do výpisu zpráv.
Na daný ticket můžete odpověď klepnutím na tlačítko Reagovat. Následně se vám zobrazí textové pole pro vaši zprávu. Odesílání obrázků a příloh je samozřejmě zachováno. Přes tlačítko Reagovat můžete také ke zprávě přidat interní poznámku.
Stejně tak máte přístup ke všem pluginům, které využíváte. Stačí rozkliknout danou zprávu a sjet níže. Všechny informace o klientovy budete mít přehledně uspořádané pod sebou.
Nedaří se vám nějakou funkci najít? Potřebujete poradit? Napište nám a my vám rádi vše vysvětlíme! ?