Chat v SupportBoxu vám umožní komunikovat s vašimi zákazníky přímo u vás na webu. Velkou výhodou je, že si zákazníka náš chat stále pamatuje, takže i když přijde na web znovu až druhý den, zprávy od vás tam na něj budou stále čekat. 

Navíc není potřeba, aby na začátku komunikace zadával spoustu svých osobních údajů - mnoho zákazníků to nemá rádo a od komunikace je to odradí.

Nastavení live chatu

V levém menu pod výpisem schránek klikněte na možnost + Přidat chat pod nadpisem Chaty.

Vyplňte název chatu. Nemusí být nijak dlouhý, objeví se pouze v levém menu v SupportBoxu a bude sloužit jen pro vaši orientaci, vaši zákazníci název neuvidí. Klikněte na tlačítko Vytvořit.

V dalším kroku uvidíte kód, který bude potřeba zkopírovat a vložit do vašeho webu

Online demo chatu

Zde si můžete také vyzkoušet, jak bude chat vypadat – klikněte na tlačítko Vyzkoušet online ve spodní části obrazovky.

SupportBox tip: Určitě si nezapomeňte u vašeho live chatu nastavit notifikace, abyste žádný nový live chat od zákazníka nepromeškali.

Rozklikněte ikonku chatu vpravo dole.

Nyní si můžete vyzkoušet, jak to budete vypadat, až vám napíše první zákazník. Můžete hrát roli zákazníka – psát zprávu do chatu, a zároveň i roli podpory. Napište první zprávu a odešlete.

Poznámka: Defaultně je u nového live chatu nastavena možnost Ptát se uživatele na podrobnosti u online stavu operátorů. Chování live chatu si ale můžete nastavit podle vaší individuální potřeby v Chování live chatu

Nyní by vám měl prohlížeč oznámit novou příchozí zprávu. Najdete ji v levém menu pod názvem vašeho chatu.

Pokud zákazníka dokážete identifikovat, uvidíte v levém menu, ve výpisu live chatů rovnou jeho jméno. V případě, že zákazníka nerozpoznáte, bude zde vidět číslo ticketu. 

Vedle názvu vašeho live chatu uvidíte počet live chatů, které máte k vyřešení. 

Klikněte na název chatu. Objeví se vám přehled všech otevřených konverzací.

Rozklikněte vlákno, které jste před chvíli otevřeli svou otázkou v chatu a můžete začít odpovídat. 

V pravé části aplikace si také můžete povšimnout základních informací o daném zákazníkovi. Pokud tyto informace budou k dispozici, vždy vám je u probíhajícího live chatu a daného zákazníka zobrazíme. 

Součástí je samozřejmě i historie procházených stránek, abyste věděli, jak se zákazník u vás na webu pohybuje. Zobrazíme vám vždy konkrétní URL, abyste se mohli jednoduše prokliknout na stránku, kde váš zákazník zrovna stojí. 

A stejně jako je tomu u e-mailové komunikace, je tato pravá strana místem, kde vám zobrazujeme i vaše další aktivní pluginy , včetně MiniCRM, a to platí i u live chatu. 

Text v šedém pozadí píše váš klient, text v tmavě modrém pozadí jste napsali vy, nebo kolega.

Při komunikaci se zákazníkem na live chatu můžete využít i připravené odpovědi.

A samozřejmě si se zákazníkem můžete vzájemně posílat přílohy. K tomu vám, ale i zákazníkovi, poslouží ikonka Sponky. Oběma stranám to kolikrát velmi usnadní komunikaci. 

Zákazník ihned uvidí vaši odpověď.

Pokud mezitím klient chat zavřel, dostane notifikaci o nové zprávě – uvidí červeně počet nových zpráv.  

Live chat si můžete nastavit na každý váš web, pokud jich máte více. Pro přidání dalšího chatu klikněte jednoduše na ikonku pluska v levém menu u názvu Chaty.

Live notifikace o o tom, že operátor čte/odpovídá na live chat

Duplicitní odpovědi zákazníkům nejsou vůbec nic příjemného. Setkali jsme se s nimi už určitě všichni a to jak z pozice operátora, tak i zákazníka. 

V našem live chatu jsme ale velmi efektivně a elegantně duplicitním odpovědím zamezili – stručnou notifikací v detailu live chatu, že někdo z operátorů právě čte, nebo právě odpovídá na konkrétní live chat. 

Zákazník tak nikdy nedostane dvojitou odpověď.

Live chat, cookies a cookie lišty

Od 1. 1. 2022 vyšla v platnost nová legislativa v rámci EU, která upravuje fungování cookies. 

Náš live chat používá cookies k tomu, abychom dokázali identifikovat zákazníka a to i v momentě, kdy zákazník prochází napříč různými stránkami na vašem webu, proto je naše cookies nezbytná ke správnému fungování live chatu

Prosím zařaďte cookies supportbox_chat_id mezi vaše funkční cookies (nezbytné cookies pro správné fungování vašeho webu a použitých aplikací). Tyto cookies dále nepoužíváme k žádným jiným účelům. 

Pokud je vám cokoliv nejasného, napište nám. Rádi vám poradíme.