Chat v SupportBoxu Vám umožní komunikovat s vašimi zákazníky přímo u vás na webu. Velkou výhodou je, že si zákazníka náš chat stále pamatuje, takže i když přijde na web znovu až druhý den, zprávy od vás tam na něj budou stále čekat.
Navíc není potřeba, aby na začátku komunikace zadával spoustu svých osobních údajů - mnoho zákazníků to nemá rádo a od komunikace je to odradí.
Pokud ve vašem SupportBoxu v levém menu Chatbox nevidíte, napište vám, rádi vám jej aktivujeme.
Nastavení chatu
V levém menu pod výpisem schránek klikněte na možnost + Přidat chat pod nadpisem Chaty.
Vyplňte název chatu. Nemusí být nijak dlouhý, objeví se pouze v levém menu v SupportBoxu a bude sloužit jen pro vaši orientaci, vaši zákazníci název neuvidí. Klikněte na tlačítko Vytvořit.
V dalším kroku uvidíte kód, který bude potřeba zkopírovat a vložit do vašeho webu.
Online demo chatu
Zde si můžete také vyzkoušet, jak bude chat vypadat – klikněte na tlačítko Vyzkoušet online ve spodní části obrazovky.
Rozklikněte ikonku chatu vpravo dole:
Nyní si můžete vyzkoušet, jak to budete vypadat, až vám napíše první zákazník. Můžete hrát roli zákazníka – psát zprávu do chatu, a zároveň i roli podpory. Napište první zprávu a odešlete:
Nyní by vám měl prohlížeč oznámit příchozí zprávu. Najdete ji v levém menu pod názvem vašeho chatu:
Klikněte na název chatu. Objeví se vám přehled všech otevřených konverzací:
Rozklikněte vlákno, které jste před chvíli otevřeli svou otázkou v chatu a můžete začít odpovídat:
Text v šedém pozadí píše váš klient, text v tmavě modrém pozadí jste napsali vy, nebo kolega.
Zákazník ihned uvidí vaši odpověď:
Pokud mezitím klient chat zavřel, dostane notifikaci o nové zprávě – uvidí červeně počet nových zpráv:
Chat si můžete nastavit na každý váš web, pokud jich máte více. Pro přidání dalšího chatu klikněte jednoduše na ikonku pluska v levém menu u názvu Chat.
Pokud je vám cokoliv nejasného, napište nám. Rádi vám poradíme.