Chat v SupportBoxu vám umožní komunikovat s vašimi zákazníky přímo u vás na webu. Velkou výhodou je, že si zákazníka náš chat stále pamatuje, takže i když přijde na web znovu až druhý den, zprávy od vás tam na něj budou stále čekat. 

Navíc není potřeba, aby na začátku komunikace zadával spoustu svých osobních údajů - mnoho zákazníků to nemá rádo a od komunikace je to odradí.

Nastavení chatu

V levém menu pod výpisem schránek klikněte na možnost + Přidat chat pod nadpisem Chaty.

Vyplňte název chatu. Nemusí být nijak dlouhý, objeví se pouze v levém menu v SupportBoxu a bude sloužit jen pro vaši orientaci, vaši zákazníci název neuvidí. Klikněte na tlačítko Vytvořit.

V dalším kroku uvidíte kód, který bude potřeba zkopírovat a vložit do vašeho webu

Online demo chatu

Zde si můžete také vyzkoušet, jak bude chat vypadat – klikněte na tlačítko Vyzkoušet online ve spodní části obrazovky.

SupportBox tip: Určitě si nezapomeňte u vašeho live chatu nastavit notifikace, abyste žádný nový live chat od zákazníka nepromeškali.

Rozklikněte ikonku chatu vpravo dole.

Nyní si můžete vyzkoušet, jak to budete vypadat, až vám napíše první zákazník. Můžete hrát roli zákazníka – psát zprávu do chatu, a zároveň i roli podpory. Napište první zprávu a odešlete.

Nyní by vám měl prohlížeč oznámit příchozí zprávu. Najdete ji v levém menu pod názvem vašeho chatu.

Klikněte na název chatu. Objeví se vám přehled všech otevřených konverzací.

Rozklikněte vlákno, které jste před chvíli otevřeli svou otázkou v chatu a můžete začít odpovídat. 

V pravé části aplikace si také můžete povšimnout základních informací o daném zákazníkovi. Pokud tyto informace budou k dispozici, vždy vám je u probíhajícího live chatu a daného zákazníka zobrazíme. 

Součástí je samozřejmě i historie procházených stránek, abyste věděli, jak se zákazník u vás na webu pohybuje. Zobrazíme vám vždy konkrétní URL, abyste se mohli jednoduše prokliknout na stránku, kde váš zákazník zrovna stojí. 

A stejně jako je tomu u e-mailové komunikace, je tato pravá strana místem, kde vám zobrazujeme i vaše další aktivní pluginy a to platí i u live chatu. 

Text v šedém pozadí píše váš klient, text v tmavě modrém pozadí jste napsali vy, nebo kolega.

Zákazník ihned uvidí vaši odpověď.

Pokud mezitím klient chat zavřel, dostane notifikaci o nové zprávě – uvidí červeně počet nových zpráv.

Live chat si můžete nastavit na každý váš web, pokud jich máte více. Pro přidání dalšího chatu klikněte jednoduše na ikonku pluska v levém menu u názvu Chaty.

Pokud je vám cokoliv nejasného, napište nám. Rádi vám poradíme.