Shoptet.cz je jednička mezi e-shopovými řešeními na českém trhu. Vlastní e-shop si vytvoříte na pár kliknutí. A stejně jednoduché je i nasazení našeho SupportBox chatu na web, který běží právě na Shoptet platformě.

Jak přidat live chat v SupportBoxu

V levém bočním menu pod výpisem schránek klikněte na + Přidat chat – tím si přidáte váš chat.

Nyní si váš chat pojmenujte. Název slouží pouze pro vaši interní orientaci. Zákazníci název nikdy neuvidí. Vidět bude pouze ve vašem levém očním menu pod výpisem schránek.

Jakmile budete mít vyplněn Název chatu, klikněte na zelené tlačítko Vytvořit.

Chat máte nyní přidaný v SupportBoxu.

K dispozici nyní máte Kód pro implementaci na webu – tento kód budeme potřebovat v dalších krocích.

SupportBox Tip: V nastavení chatu si můžete také můžete upravit textace, nebo si nastavit pracovní dobu.

Kam vložit kód pro implementaci chatu v administraci Shoptetu?

Přihlaste se do administrace vašeho e-shopu. V levém bočním menu klikněte na Vzhled a Obsah. Z podkategorie vyberte možnost Editor a dále v horním menu HTML kód.

Do políčka Zápatí (před koncovým tagem BODY) vložte váš kód pro implementaci chatu, který jste získali ve vašem SupportBoxu.

A pokud chcete zobrazovat e-mailovou adresu zákazníka a propojit jeho objednávky v SupportBoxu, změňte v kódu po vložení:

email: client@email.tld
na
email: shoptet.customer.email

Takto by pak měl váš výsledný kód vypadat: 

Změny nezapomeňte potvrdit kliknutím na zelené tlačítko Uložit.

A máte hotovo! Chat máte nyní napojený.

Pokud se podíváte na váš web, v pravém spodním rohu budete mít již ikonku chatu. Zákaznici vám nyní mohou psát dotazy a vy jim můžete pohodlně odpovídat přímo ze SupportBoxu.

SupportBox Tip: Jak celý chat funguje se dozvíte v našem článku Přidejte si chat jako další komunikační kanál.

Objevili se při napojování nějaké nejasnosti?

Nebojte se nás kontaktovat na e-mailu info@supportbox.cz, nebo telefonním čísle +420 778 443 348, rádi vše prověříme a pomůžeme vám.