Aby se nám pohodlně a efektivně pracovalo je důležité mít ve věcech pořádek. Zvláště na zákaznické péči je to absolutní nutnost. Chaos a zmatek nikomu a ničemu neprospívá. Musíte přesně vědět, co máte řešit, kolik toho máte k řešení, za co zodpovídáte, které požadavky řešit prioritně. Zkrátka musíte mít přehled.

V SupportBoxu si můžete nastavit vaše vlastní menu, které vám pomůže udržet pořádek

Každý uživatel SupportBoxu si může nastavit své vlastní menu. To znamená, že vy, například na pozici zákaznického servisu, můžete mít nastaveno úplně odlišné menu od kolegů z marketingu, obchodu, nebo reklamací. 

Individuální nastavení menu vám umožní si vaše e-mailové schránky, live chaty, Facebook Messenger i telefony, seřadit do libovolného pořadí podle toho, jak budete potřebovat. 

Dokonce si můžete vytvářet kategorie a využít dvoustupňového řazení. Lze také přidávat emoji a nejrůzněji si s menu vyhrát tak, aby vám dělalo radost a dobře se vám s ním pracovalo. 

Příklady použití menu z praxe 

  • sjednocení komunikačních kanálů podle jazyka (české, slovenské, polské, anglické, ...)
  • rozdělení komunikačních kanálů do kategorií dle kolegů 
  • schování schránek, které na první dobrou nepotřebuji vidět (udělat si archiv)
  • rozdělení komunikačních kanálů do kategorií podle jednotlivých oddělení
  • zvýraznění kanálů za které zodpovídám nebo označení kanálů, které je nutné řešit prioritně
  • a spousty dalších možností použití, fantazii se meze nekladou

Pojďme se nyní podrobněji podívat na to, jak vše nastavit a jaké máte možnosti. 

Kde si menu nastavit 

Každý uživatel si může vytvořit své vlastní menu ze schránek, live chatů a telefonů, ke kterým má nastavené pravomoce.

V pravém horním rohu klikněte na ikonu vaší fotografie/avatara a zvolte možnost Nastavení

V horních záložkách klikněte na Menu

Zobrazí se vám přehled vašich komunikačních kanálů, ke kterým máte přístup. 

A následně se můžete pustit do nastavování a tvoření vašeho menu. 

Co vše mohu v menu nastavit 

Pořadí schránek 

Pokud potřebujete změnit pořadí, použijte ikonu „hamburgeru“ na levé straně od názvu konkrétního komunikačního kanálu. Klikněte na ikonu „hamburgeru“ myší a proveďte přesun podle vaší potřeby.

Kategorie

Jestliže si chcete vytvořit novou kategorii, poslouží vám k tomu stejnojmenné políčko Kategorie.

Stačí do pole napsat Název kategorie a poté kliknout na tlačítko Přidat. Kategorie se obratem přidá. Počet kategorií, které lze vytvořit a přidat, není ničím limitovaný. 


Níže na obrázku můžete vidět ukázkové menu s dvěma novými kategoriemi, které obsahují vybrané komunikační kanály. 

Zobrazovat ikonky typu schránky

Zde si můžete zvolit, jestli si přejete v menu u jednotlivých schránek, live chatů a telefonů zobrazovat ikony (emoji) či nikoliv. Stačí vybrat Ano/Ne a změny Uložit.

Ve výchozím stavu se vám ikonky zobrazují. 


Na další ukázce níže je vidět, jak vypadá menu pokud si přejete ikony typu schránky zobrazit a jak menu vypadá v případě, kdy si nastavíte, že ikony zobrazit nechcete. 
 

Velikost textů menu

Pokud vám nevyhovuje výchozí velikost písma, které je v menu použito, můžete si velikost písma velmi jednoduše přenastavit. Stačí zvolit potřebnou velikost a změny Uložit

Vybírat můžete ze tří základních velikostí písma: 

  • normální (výchozí) 
  • větší 
  • velké

Níže na praktické ukázce můžete vidět rozdíl ve velikosti písma. 

Jak kategorii upravit

Vytvořené kategorie můžete kdykoliv editovat. Pro úpravu stačí kliknout na zelené tlačítko Upravit

Zde už si jen přepíšete Název kategorie a změny uložíte kliknutím na tlačítko Upravit.  

Jak kategorii smazat

Kategorie také můžete kdykoliv zcela smazat. Pro definitivní smazání stačí kliknout na červené tlačítko Smazat

Následně už je potvrďte vyskakovací okno, zda jste si opravdu jisti, že si přejete kategorii smazat. 

Jak změnit ikonu

Každý komunikační kanál má nastavenou svoji defaultní ikonu. Tyto výchozí ikony můžete vidět na obrázku níže. 

Pokud vám defaultní ikony nevyhovují, můžete si je velmi jednoduše nahradit jinými libovolnými emoji z nabídky. 

Najeďte kurzorem myši na ikonu, umístěnou před názvem daného komunikačního kanálu či kategorie a klikněte na ni. 

Následně se vám otevře nabídka emoji, ze kterých můžete vybírat. 

Jakmile budete mít vybráno, stačí na emoji kliknout a do menu se vám doplní.  

Tento postup můžete opakovat a doplnit si smajlíky všude, kde budete chtít. 

Poznámka: Veškeré změny, se vám v levém menu v SupportBoxu zobrazí hned, jakmile obnovíte stránku. 

Samozřejmě vždy máte možnost si nastavit zpět výchozí ikony. K dispozici je máte v sekci CUSTOM

Co znamená tlačítko Rozkopírovat ostatním uživatelům 

Pokud jste Zakladatel SupportBox účtu vidíte v nastavení menu, nahoře na pravé straně, tlačítko Rozkopírovat ostatním uživatelům

Toto tlačítko využijete primárně při prvotním nastavení vašeho menu. Kdy může kompetentní osoba připravit základní vzhled a uspořádání celého menu a následně ho všem uživatelů jednoduše rozkopírovat. Jednotliví uživatelé si nebudou muset menu naklikávat sami od začátku, ale dostanou jej již předpřipravené. 

Jakmile na tlačítko Rozkopírovat ostatním uživatelům kliknete, SupportBox se vás ještě zeptá, zda jste si změnou jistí. Rozkopírování potvrďte a máte hotovo. Všichni uživatelé mají nový vzhled menu. 

A v případě potřeby si pak každý uživatel může menu ještě libovolně doladit podle sebe. 

Na závěr je určitě důležité zmínit, že veškeré přístupy, které mají uživatelé nastavené, jim zůstávají samozřejmě zachovány. 

Ukázky nastaveného menu z praxe 

Je vám něco nejasného? Potřebujete s nastavením pomoci? Určitě nám napište na info@supportbox.cz. Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme.