Přesměrování vašich e-mailů z původní e-mailové schránky do SupportBoxu je jednoduchý a zabere vám jen chvilku, ale klíčový krok pro vaši další práci. Toto nastavení provedete pouze jednou na začátku, a poté už se o něj nebudete muset starat.

Pro přesměrování e-mailů budete potřebovat unikátní alias, který vám SupportBox vygeneroval. Každá e-mailová schránka, kterou do SupportBoxu přidáte, bude mít svůj vlastní alias.

Tento alias najdete v uvítacím e-mailu nebo je také zobrazen po přidání schránky v žluté hlášce. Mimo jiné je alias k dispozici také v nastavení dané schránky (vlevo dole přes ozubené kolečko) v záložce Všeobecné ve žlutém poli.


Dále budete potřebovat vědět, kde se nachází vaše současná e-mailová adresa – pravděpodobně u poskytovatele vaší domény nebo hostingu. Přihlaste se do tohoto rozhraní.

Pak v nastavení vaší e-mailové schránky najděte pole pro vložení unikátního aliasu, který vám SupportBox vygeneroval, a na který chcete přesměrovat své e-maily. Toto pole bývá obvykle v záložkách Přesměrování, Přeposílání nebo Filtry.

Jakmile pole najdete, vložte do něj alias pro přesměrování e-mailů, který vám SupportBox vygeneroval. Nastavení uložte a počkejte na první příchozí zprávy v SupportBoxu, nebo to můžete rovnou otestovat.

Kontrola příchozích zpráv

Zkuste si poslat e-mail z vaší osobní schránky nebo jiného účtu na adresu, kterou jste přesměrovali. Zpráva by měla během chvíle dorazit do složky Nové v SupportBoxu

Jakmile do přesměrované schránky dorazí alespoň 5 e-mailů, zmizí žlutá hláška s upozornění na přesměrování a budete mít jistotu, že máte vše nastaveno správně. 

Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání 

Teď už máte správně nastavené přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi byly správně doručeny i vašim klientům a nespadly například do spamu, je nutné nastavit jednu z následujících možností odesílání:

  • Nový SMTP SupportBox – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPFDKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
  • Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
  • Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0

Můžete začít vyřizovat nové zprávy, pozvat kolegy a začít v SupportBoxu naplno pracovat. 

Je vám cokoli nejasného? Napište nám. Rádi vám pomůžeme.