Přesměrování vašich e-mailů z Eboly.cz do SupportBoxu je snadné.
Jak postupovat
Přihlašte se do administrace vašeho hostingu na Ebole – na této stránce: https://admin.ebola.cz/.
V levém menu vyberte položku E-mailové účty a podpoložku stejného jména – E-mailové účty:
Pokud teprve zakládáte novou e-mailovou schránku, můžete si jej rovnou nastavit jako typ Předat dál – do spodního okénka Předat komu pak vepište adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox u vaší schránky:
Pokud již e-mailovou schránku máte, vyberte v přehledu e-mailových schránek tu, u které chcete tuto úpravu a klikněte na ikonku čtverečku s tužkou:
V následujícím okně si rozklikněte nabídku Zaslání kopie e-mailu:
Vepište sem adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox. Můžete vepsat také více příjemců, každého uveďte na samostatném řádku.
Nezapomeňte nakonec uložit.
SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme) bude se vám zajisté hodit náš článek Nastavení vlastního SMTP pro Ebola.cz.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
- V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
- Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
Rádi vám pomůžeme, zkontrolujeme, opravíme – dejte nám vědět!