Napojit váš e-mail, který máte na Český-hosting.cz na SupportBox je snadné

Jak na přesměrování 

Přihlašte se na https://muj.cesky-hosting.cz/

Uvidíte před sebou takovouto tabulku – klikněte na Přehled a správa domén:

U domény, u které máte svůj e-mail, který budeme přesměrovávat. Mezi ikonkami vpravo klikněte na čtvrtou v pořadí – E-maily.

Před sebou uvidíte článek s názvem Změna nastavení emailové schránky.

Zkopírujte adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox a vložte jí do největšího políčka – Adresy pro přesměrování.

Podle vašich preferencí pak můžete zaškrtnout Nechat kopii na serveru.

Nezapomeňte vše uložit zmáčknutím tlačítka Změnit nastavení!

Pro správnou funkci přesměrování musíte mít ve schránce dostatek volného místa, aby schránka mohla zprávu zpracovat a následně přeposlat.

Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být.

SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme?) bude se vám zajisté hodit náš článek Nastavení vlastního SMTP pro Český hosting.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr 

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.